Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا فشایی روز سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقلام این بسته‌ها که بیشتر مواد غذایی مانند "برنج، تن ماهی و حبوبات" و برخی اقلام بهداشتی است، هر کدام افزون بر دو میلیون ریال ارزش دارد.

وی با قدردانی از کمک‌های این موسسه خیریه، افزود: بسته‌های اهدایی با اولویت، مددجویان سیل‌زده و نیازمند اداره بهزیستی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشایی یادآور شد: در جریان بارش شدید باران روزهای پایانی سال گذشته و روزهای آغازین امسال به واحدهای مسکونی و اسباب منزلحدود ۱۵۰ مددجوی بهزیستی آسیب وارد شد.

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس ادامه داد: سازمان بهزیستی پس از فروکش کردن سیل روزهای آغازین امسال، به مددجویان آسیب دیده و هر یک از اعضای خانواده آنان مبلغ چهار میلیون ریال کمک مالی کرد.

وی گفت: علاوه بر کمک‌های سازمانی، مردم خیر و نیکوکار این شهرستان، استان و کشور در اقدامی انساندوستانه و قابل تقدیر، کمک‌های خوبی به مددجویان سیل‌زده این اداره کردند که در مجموع ارزش آن افزون بر ۱۰ میلیارد ریال بود.

فشایی همچنین با اشاره به فصل بازشگایی مدارس، از اهدای ۱۰۰ بسته نوشت افزار به همراه ۱۰۰ کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی توسط نیکوکار گنبدی "حاج محمد شهرکی" به اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌ها به همراه حدود ۱۰۰ بسته نوشت افزار دیگر که از دیگر خیرین گنبدی جمع‌آوری شده بود، بین دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران بالاخص حاج محمد شهرکی به این اداره، افزود: این فرد خیر، علاوه بر کمک‌های موردی به بهزیستی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نیز جهت خرید لوازم خانگی برای مددجویان سیل‌زده به صورت نقدی اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، اداره بهزیستی شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس هم اکنون به بیش از ۱۰ هزار مددجو در حوزه معلولیت‌ها، توانبخشی و زنان سرپرست خانوار درقالب مستمری ماهانه یا به صورت موردی خدمات می‌دهد که هشت هزار نفر آنان درحوزه معلولان و توابخشی و ۳۸۰ نفر نیز دانش آموز هستند.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی مددجویان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند