Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:05:41 GMT

آماده سازی کنارگذر غربی شهر مهران

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۵۶۹۹

آماده سازی کنارگذر غربی شهر مهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: کنارگذر غربی شهر مهران برای تردد در ایام اربعین حسینی سال جاری آماده سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «احمد کرمی» ظهر امروز(۲مهرماه) در  همایش «زائریاران اربعین و پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی در ایلام»، اظهار کرد: برای ایام اربعین در حوزه ایمنی راه های استان به طول ۲۳ کیلومتر در مسیرهای ایلام، مهران - ایوان و سرابله به ایلام، لاین های رفت و برگشت جدا سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت:  کنارگذر غربی در شهر مهران برای ایام اربعین حسینی سال جاری آماده سازی شده است و آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است.

 

کرمی با بیان اینکه  ایمن سازی راه ها به تنهایی کار ساز نیست، گفت: گاهی یک تصمیم اشتباه پشت فرمان، عواقب تلخی به دنبال دارد که برای جلوگیری از این موضوع، نیازمند رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام تردد در محورهای مواصلاتی هستیم.

 

معاون عمرانی استانداری استان ایلام با بیان اینکه بخش حمل و نقل یکی از موضوعاتی است که می تواند تردد زائران را تسهیل کند، گفت: قبل از اربعین98  پروژه های مهمی  در استان به بهره برداری خواهند رسید.

 

وی به تردد ۵۲۹ هزار زائر از مرز مهران در ۲۰ روز ماه محرم امسال اشاره و یادآور شد: این میزان در مقایسه با مشابه سال گذشته یعنی تردد ۱۸۱ هزار زائر از رشد چند برابری  برخوردار است.

 

کرمی اظهار کرد: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان پای کار هستند و از قبل، تقسیم وظایف نیز انجام گرفته و در زمینه پذیرایی و اسکان اضطراری و سایر موضوعات اربعین مشکلی نداریم.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس استان همدان رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین اربعین حسینی اربعین مرز مهران مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی