Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت فولاد در راستای رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی مبنی بر حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات صنایع فولاد، مهر ماه گردهم می‌آیند. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، هدف از این گردهمایی که از ۷ تا ۹ مهر ۹۸ برگزار خواهد شد، کمک به توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام صنایع آهن و فولاد کشور و شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و فناوران این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله بخش‌های این گردهمایی سه روزه، می‌توان به برگزاری نشست‌های معرفی نیاز‌های فناورانه تولیدکنندگان صنعت آهن و فولاد، نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان، فناور و استارت آپ‌ها، نشست‌های B۲، نشست‌های انتقال تجربه، نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و نوآور صنعت آهن و فولاد، نمایشگاه نیاز‌های فناورانه صنایع آهن و فولاد اشاره کرد.
علاوه بر این صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان برگزارکننده این گردهمایی و اصلی‌ترین نهاد تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، خدمات و ابزار‌های مالی متنوع خود را معرفی خواهد کرد و قرارداد‌های همکاری فناورانه‌ای را که طی این گردهمایی میان شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان منعقد شود را تامین مالی خواهد کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استارت آپ شرکت های دانش بنیان صنعت فولاد صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی