Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ صباغی افزود: استان هرمزگان از نظر پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی به عنوان استان پیشرو  و  برتر در سطح کشور است .

وی گفت: پروژه های مشارکتی هم با توجه به درصد بالای مشارکت مردم و خیرین و پروژه های توزیع سیمان بشاگرد و کوشا احمدی نیز رضایتبخش است  و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیر کل کنترل سیلاب سازمان جنگلها افزود: با توجه به پیشرفت خوب پروژه های استان مبلغ 5 میلیارد تومان مازاد بر مصوبات ملی و استانی جهت اجرای پروژه های مشارکتی و خیرین به استان هرمزگان اختصاص می یابد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز گفت: پروژه های بیومکانیک 100 درصد پیشرفت دارد و  مجموع دیگر پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی حدود 50درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جعفری تختی نژاد  افزود: هم اکنون هرمزگان از لحاظ پیشرفت پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی جز سه استان برتر کشور است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیمان صندوق توسعه ملی معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اصفهان گفت: در پی بارش‌های هفته گذشته حجم گسترده‌ای از روان‌آب و سیلاب در سازه‌های آبخیزداری استان کنترل و بر اساس برآورد اولیه در مجموع ۳۰ میلیون مترمکعب آب استحصال شد.
حسین یاری افزود: در این مدت بیشترین میزان ذخیره آب در بند و پخش سیلاب‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نائین، نطنز، خور و بیابانک و مبارکه گزارش شده است.
وی بابیان اینکه هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان بین ۲۰ تا ۶۲ میلیمتر باران باریده است، گفت: با احداث سازه‌های آبخیزداری خوشبختانه از بروز خسارت گسترده در پی بارش‌های رگباری باران به مزارع کشاورزی، زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی جلوگیری شده است.
حسین یاری ادامه داد: متأسفانه سیلاب به مزارع کشاورزی زواره و حوضه حسین آباد و خور و بیابانک آسیب زده که البته این مناطق در سال‌های گذشته جزء حوضه‌های مطالعاتی ما برای اجرای سازه‌های آبخیزداری بود، اما به دلیل کمبود اعتبارات عملیاتی نشد.
در استان اصفهان ۱۷۰ بند خاکی، ۷۰ پخش سیلاب و بیش از ۶ هزار سازه کنترل سیلاب سنگی و ملاتی احداث شده است.

دیگر خبرها

  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان