Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این نمایشگاه،  ۳.۵ میلیارد ریال بن‌کارت الکترونیکی چاپ شده که در بین علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی توزیع می شود و این افراد می توانند با تهیه این بن‌ها، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند شوند علاوه بر این،  ناشران هم موظف به عرضه کتاب با ۱۰ درصد تخفیف بر اساس قیمت پشت جلد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد غرفه ها با توجه به ناشران شرکت کننده خواهد بود اما، هنوز آمار دقیقی از تعداد ناشرانی که در این نمایشگاه قصد حضور دارند، وجود ندارد.

وی افزود: البته علاوه بر غرفه های مربوط به ناشران و کتابفروشان، درخواست اختصاص ۱۷ غرفه دیگر برای برنامه های جنبی به موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور ارائه شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: تمامی ناشران و کتابفروشان علاقه مند به حضور در نمایشگاه از ۲۵ مرداد تا اول شهریور مهلت داشتند تا برای شرکت در نمایشگاه در سایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور ثبت نام کنند که بعد از نهایی شدن، تعداد شرکت کنندگان بزودی اعلام می شود.

وی گفت: تمامی ناشران امکان حضور در نمایشگاه را دارند ولی حضور کتابفروشی ها مشروط به داشتن نمایندگی نشر  و یا استقرار دستگاه پوز علاوه بر نمایشگاه در محل کتابفروشی است.

رضایی با اشاره به رایگان بودن غرفه ها برای ناشران و کتابفروشی ها، خاطرنشان کرد: تا امروز مشکل خاصی در زمینه برگزاری نمایشگاه وجود نداشته و تمام برنامه ریزی ها هم بخوبی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در استان بتواند ظرفیت مادی و معنوی لازم را برای ناشران، کتابفروشان و مردم فراهم کند.  

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی اکنون ۶۲ باب کتابخانه عمومی فعال شهری و روستایی و ۳۰ باب کتابخانه در دست ساخت دارد که ۴۰ هزار نفر عضو این مراکز از افزون بر ۸۰۰ هزار جلد کتاب آن استفاده می کنند.

ط/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب خراسان شمالی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب