Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، الله یاری در سفر به استان یزد در بازدید از مراکز معاینه فنی و پلیس راه عبدالمالک اظهار داشت: باسکول پاسگاه یزد ـ کرمان بازدید شد و در نشستی که با رئیس پاسگاه برگزار شد، مسائل و مشکلات این پاسگاه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نحوه تبادل اطلاعات دستگاه سپهتن، از مسائل مطرح شده توسط رئیس این پاسگاه بود که موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. الله یاری همچنین با اشاره به بازدید از عملکرد مدیران فنی ترمینال مسافری غدیر به عنوان بزرگترین پایانه حمل مسافر استان یزد، تاکید کرد: با توجه به سفرهای آخر تابستان و سفر اربعین، لازم است دقت بیشتری در کنترل سامانه سپهتن با توجه به ابلاغیه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شود. وی همچنین خواستار دقت بیشتر در کنترل لاستیک های ماشین، وضعیت فنی خودروها و چکش های ایمنی خودروها شد. الله یاری با اشاره به بازدید از مراکز معاینه فنی نیز، بیان کرد: در مراکز معاینه فنی با توجه به ابلاغیه های جدید، دو مورد مدنظر قرار گرفته که یکی بحث رمزنگاری اطلاعاتی است که به سامانه سیم فا ارسال می شود و ثبت اطلاعات دور موتور در هنگام تست اطلاعات کدری که این موارد باید در این مراکز اجرایی شود. وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از معضلات موجود، بحث آلودگی محیط زیست است که نحوه و کنترل ناوگان سنگین با دقت بیشتری انجام می شود و اگر نقص یا موردی بود در مراکز تذکر داده می شد تا اگر در روند بررسی مشکلی وجود دارد، رفع شود. الله یاری تاکید کرد: یکی از اهداف سازمان راهداری، حفظ ایمنی تردد است و یکی از پارامترهای ایمنی سیستم ترمز ناوگان با توجه به تناژ ناوگان و بحث کدری برای حفظ آلودگی محیط زیست است که این موارد باید به طور جدی مدنظر مدیران فنی پایانه ها باشد. گفتنی است؛ در این سفر از مراکز معاینه فنی مهریز، یزد، میبد و اردکان همچنین از وضعیت باسکول های پاسگاه های عبدالمالک یا یزد ـ کرمان، بازدید شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، بازدید از پایانه مرزی مهران، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صدا وسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 6100215

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • حقوق دستیار دندانپزشک
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد