Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید رضا فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دومین بزرگداشت ۸۰ شهید محله امامزاده محمد (ع) شهر کرمان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران مسئولان نهادها و سازمانها و دعوت عمومی از همه مردم شهید پرور شهر کرمان فردا پنجشنبه (۴ مهر ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امامزاده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام فاطمی یکی از اولویتهای مهم اجرای برنامه های  فرهنگی و ملی سازمان اوقاف در امامزادگان عظیم الشان را اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل این اماکن مقدس به قطب فرهنگی کشور دانست.

وی تصریح کرد: برای این مراسم تبلیغات اطلاع رسانی نصب بنر و بیلبورد همراه با پخش بیش از چهار هزار بروشور، تراکت و دعوت نامه انجام شده و در همین راستا بیش از ۸۰ خادم افتخاری امامزاده برای همکاری در نظم برگزاری این مراسم ساماندهی شدند.

حجت الاسلام فاطمی گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نژاد از اساتید برجسته کشوری با روایت گری سردار حسنی سعدی، مدیر کل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و خاطره گویی سردار مطهری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان همراه خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان ضمن اعلام آمادگی سازمان بسیج استان، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور همکاری دربرگزاری این مراسم تصریح کرد: تجلیل از خانواده معزز شهداء و جانبازان همراه با هدیه اهدایی از سوی امامزاده از برنامه های پایانی این مراسم بزرگداشت است.

کد خبر 4728498

منبع: مهر

کلیدواژه: یادواره شهید هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شیراز اربعین 98 شهرکرد گرگان استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر