Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران اوچی اردبیلی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با شهردار اردبیل عنوان کرد: راه اندازی مجتمع بزرگ سلامت توسط جهاد دانشگاهی اردبیل در دستور کار قرار گرفته تا با راه اندازی این بخش توسعه فعالیت‌های خدماتی و درمانی را شاهد شویم.

وی افزود: تسریع در اجرای این پروژه می‌تواند در توسعه توریسم سلامت استان نیز مفید واقع شود تا از اتباع کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان نیز برای بهره مندی از خدمات درمانی خاص ارائه شده در این مرکز مراجعه کنندگانی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوچی اردبیلی ادامه داد: بنا به آخرین آمار احصا شده بیش از ۳۰ درصد مسافرت‌های خارجی انجام یافته از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار به استان اردبیل برای بهره مندی از درمان و خدمات پزشکی بوده تا احداث مجتمع سلامت به عنوان نقطه عطفی در افزایش سفرهای خارجی به استان و ارزآوری محسوب شود.

به گفته وی با تلاش جهاد دانشگاهی استان اردبیل بومی سازی درمان ناباروری و ورود به حوزه سلول‌های درمانی در استان انجام یافته و این روند با راه اندازی مجتمع سلامت با سرعت و انسجام بیشتری ادامه خواهد یافت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با تأکید بر افزایش همکاری و مشارکت دیگر نهادها در راه اندازی مجتمع سلامت، ادامه داد: یکی دیگر از گام‌های جدی جهاد دانشگاهی در اردبیل راه اندازی مرکز درمان ناباروری بوده که منجر به افزایش توریسم سلامت در استان اردبیل نیز شده است.

کد خبر 4728606

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان جهاد دانشگاهی اردبیل هفته دفاع مقدس قزوین بوشهر اربعین حسینی شیراز اربعین 98 شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب