Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز رهبران مقاومت جهان، جمهوری اسلامی را الگو خود قرار داده‌اند گفت: نسلی که به رهبری امام(ره) انقلاب کرد با محرومیت به خوبی آشنا بود. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در بیست و نهمین همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور و یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان با بیان اینکه چندین محرومیت ملت ما را وادار کرد که انقلاب کنند اظهار داشت: یکی از این‌ها اجرا نشدن فرامین الهی در کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ملت مسلمان ما در دوران قبل از انقلاب از اجرای فرامین اسلام در سطح جامعه محروم بودند گفت: این مسئله مردم ما وادار کرد تا برای احیای اسلام و دستورات الهی در کشور انقلاب کنند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه یکی از چیز‌های مهمی که در کتاب‌ها می‌خوانیم این است که در چه تاریخی یک کشور استقلال خود را به دست آورده است افزود: ایران یکی از معدود کشورهایی است که جز قدرت‌های تاریخ بوده ‌و اینگونه نبوده که یک روزه قدرت خودش را از کشوری دیگر گرفته باشد.

امام جمعه کرمان: استکبار جهانی روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شودفرمانده سپاه کرمان: پیروی از ولایت فقیه دشمنان نظام را ناکام و درمانده کرده استامام جمعه کرمان: اقتدار نظام انگلیس را مجبور کرد کشتی ایران را آزاد کند

وی با بیان اینکه مردی الهی که سال‌ها خود را با اسلام ساخته و آماده کرده بود وارد صحنه شده و دست برروی محرومیت‌ها گذاشت گفت: نسلی که به رهبری امام(ره) انقلاب کرد با محرومیت به خوبی آشنا بود.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه این نسل نهادهایی را تشکیل داده و هر کدام برای از بین بردن محرومیتی در جامعه فعالیتی انجام دادند بیان کرد: یکی از نهادهای بسیار مهم و مفید در از بین بردن محرومیت‌های کشور جهاد سازندگی بود که تلاش کردند تا کشور را بسازند.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی قبل از جنگ تحمیلی به سرعت روستاها را می‌ساخت و آباد می‌کرد و خواستار پیشرفت هر چه سریع‌تر کشور بودند گفت: این نسل که خود را وقف مردم کرده بودند و روحیه جهادی در آنها نهادینه شده بود با شروع جنگ تحمیلی علیه کشور، وارد صحنه جنگ و مبارزه شدند.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به اینکه جنگ بر ما تحمیل شد تا غرور ملی ما را بشکند و اجازه ندهد کشورمان را بسازیم و آباد کنیم تصریح کرد: دنیا بر علیه جمهوری اسلامی ایران صف کشیده بود از این رو جهاد سازندگی وارد عرصه جنگ شد و نقش سنگرسازی برای رزمندگان را ایفا کرد.

وی با بیان اینکه هدف ملت ایران تنها دفاع نبود بلکه آماده‌سازی نظام برای ظهور حضرت حجت(عج) بود گفت: در این بین مخلص‌ترین انسان‌ها را از دست دادیم و این هزینه‌ای سنگین برای نظام جمهوری اسلامی بود البته برای رسیدن به اهداف بزرگ باید هزینه‌های سنگین داد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه اگر امروز رهبران مقاومت جهان، جمهوری اسلامی را الگو خود قرار داده‌اند نشأت گرفته از ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس است افزود: تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس در هر نهاد باید هر سال پررنگ‌تر و افتخارآمیزتر برگزار شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار

امام جمعه ایلام نخبگان جامعه را به تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ کار در استان دعوت کرد و گفت:مشکل فرهنگ کار در استان بیشتر از نبود کار و اشتغال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،حجت الاسلام" اله نور کریمی تبار" در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر، اظهار داشت:بسیاری از شهدای گران‌قدر ما از میان همین معلم ها و کارگران بوده اند که در عرصه علم و دانش و کار و تولید جان خود را فدای رشد علمی و اقتصادی جامعه کردند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد:2 قشرمعلم و کارگر در عرصه تعلیم‌ وتربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه جایگاه،منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد، خاطر نشان کرد:با توجه به جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل های مختلف دارد، جامعه ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه از تأمین معیشت و کسب‌وکار به‌ عنوان فضل خداوند یاد شده است،افزود: چنین تعبیری،اهمیت اقتصاد و معیشت در جامعه را مشخص می کند،خداوند می‌فرماید کار کنید،دنبال تأمین معیشت باشید،چرا که تأمین معیشت در اجرای دستور خداوند متعال عبادت است.

وی نخبگان جامعه را به تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ کار در استان دعوت کرد و گفت:مشکل فرهنگ کار در استان بیشتر از نبود کار و اشتغال است.

خطیب نماز جمعه ایلام در ادامه گفت:نگاه ما به کار باید یک نگاه ارزشی باشد و باید این نگاه را کار به صورت کار اداری، تغییر دهیم، اگر این نگاه را تغییر دادیم، به طور طبیعی محرومیت و بیکاری هم خواهد رفت.

امام جمعه ایلام به تغییر شیوه اختصاص گازوئیل به کشاورزان به عنوان مطالبه ی آنها اشاره داشت و گفت:باید راهکار جدیدی که علاوه بر جلوگیری از قاچاق سوخت توسط سوءاستفاده کننده‌ها، همچنین بتواند میزان سوخت مناسب کشاورز واقعی و کسانی که ماشین آلات کشاورزی دارند،بهره مند شوند.

وی در ادامه تأمین کود و سم مناسب را دیگر نیاز ضروری کشاورزان، عنوان کرد و گفت: همچنین پرداخت به موقع بهای محصول کشاورزی،بیمه محصولات کشاورزی از دیگر مطالبات کشاورزان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه گفت:شرکت‌های بیمه، آگاهی لازم را به کشاورزان در زمینه نوع بیمه‌ و میزان خسارت پرداختی آگاه سازند.

 خطیب نماز جمعه ایلام با اشاره اینکه برخی از کشاورزان که محصولات خود را بیمه نکرده اند و دچار خسارت شده اند،افزود: انتظار می رود که دولت کار و کرامت در این زمینه کشاورزان را حمایت کند تا بخشی از خسارت های آنان جبران شود.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگر سخنان خود به عملیات غرورآفرین وعده صادق، اشاره داشت وگفت:آمریکا،رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند.

وی این عملیات را سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان،بر چهره صهیونیست کودک کش عنوان کرد و گفت:این عملیات قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار به فریاد طرفداری امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از مردم مظلوم غزه اشاره داشت و گفت:آنها با به اهتزاز در آوردن پرچم فلسطین مورد ضرب‌وشتم پلیس قرار می‌گیرند،اما دست از حمایت برنمی‌دارند.

وی ادامه داد:پیام این حضور دانشگاهیان در حمایت از مظلومان،این است که نظام استکباری از درون در حال متلاشی شدن است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز به برکت این عملیات،جمهوری اسلامی به‌ راحتی می‌توان از تحریم‌ها عبور کند،گفت: همچنین تبادل و ارتباط گسترده‌ای با همسایه‌ها و کشورهای دیگر داشته باشد.

وی به انجام توافق هایی در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سری‌لانکا اشاره کرد و گفت:در سری‌لانکا توان مهندسی و خدماتی جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد و اعلام شد که در 20 کشور جهان، چنین خدماتی ارائه می شود و این مایه افتخار هر ایرانی است.

خطیب نماز جمعه ایلام به تأثیر گذاری فناوری جمهوری اسلامی در دنیا،در عرصه اقتصاد نظامی،نیز اشاره داشت و گفت:دشمن خیال می‌کرد با تحریم می‌تواند جمهوری اسلامی را از مسیر خدایی که دارد،منصرف کند و دست ذلت را به سمت استکبار جهانی دراز کند،اما اکنون فهمیده‌اند که با چه ادبیات مؤدبانه ای با جمهوری اسلامی گفت و گو و مذاکره داشته باشند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور