Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از بخش های مختلف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد حسین اسماعیلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین امروز (پنجشنبه 4 مهر) از بخش های مختلف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه بیان کرد: استان قزوین دارای 364 کانون فرهنگی هنری با بیش از 27 هزار عضو است.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» یادآور شد: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی در حوزه دینی است که می توان از این ظرفیت برای به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی بهره برد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع دفاع مقدس اربعین حسینی هرمزگان اردبیل سبک زندگی اسلامی رژه نیروهای مسلح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی