Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها گفت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها اظهار داشت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه کشور و امانتی به دست آموزش و پرورش هستند، ابراز کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها در این وزارتخانه طوری باشد که طرح‌ها و برنامه‌ها به لحاظ کیفی و کمی به ارتقای دانش آموزان منجر شود تا آنان عناصری مفید برای آینده کشور باشند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش بسیار وسیع بوده که پیاده‌سازی برنامه‌ها در آن زمان‌بر است و نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد، چراکه این وزارتخانه از مراکز مهم در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مناطق محروم باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد، یادآور شد: بخش زیادی از وجوهات شرعی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور می‌شود.

‌آیت‌الله مکارم‌شیرازی:‌ ساخت سریال "شمس تبریزی"‌ شرعاً جایز نیست / این کار سبب ترویج فرقه صوفیه می‌شودآیت‌الله مکارم شیرازی: حسودان سعی در ‌آلوده کردن ‌اربعین به خرافات دارند؛ همگان نسبت ‌به نفوذها هوشیار باشند‌آیت‌الله مکارم شیرازی:مسئولان ایران و عراق مراقب فتنه دشمنان باشند

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برنامه‌های دینی در آموزش و پرورش باید به‌گونه‌ای باشد که دانش آموزان رغبت به فراگیری آن باشند؛ همچنین باید مشوق‌هایی مانند اردوهای سیاحتی و زیارتی و هدیه برای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شود که مؤثر است.

وی اجرای طرح و اثرگذاری اقدامات فرهنگی را موردتوجه قرار داد و گفت: برخی پزشکان با حضور در مناطق محروم به ویزیت رایگان مشغول هستند که بسیار اثرگذار است که باید این‌گونه حرکت‌ها جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور الگو شود.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان‌شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه‌سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان‌شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب