Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق، خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های مجازی در خصوص علت خروج قطار زاهدان ـ تهران از ریل را تکذیب کرد.

 روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق، خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های مجازی در مورد علت خروج قطار زاهدان ـ تهران از ریل را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به حضور تیم‌های تامین در طول مسیر راه آهن، در حادثه خروج این قطارهیچ اقدام خرابکارانه‌ای همچون بمب‌گذاری از سوی گروهک‌های تروریستی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلیت ریاست مجلس شورای اسلامی به حادثه دیدگان قطار مسافربری زاهدان-تهران
 

همچنین به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی وقوع سانحه خارج شدن قطار مسافربری زاهدان‌ - تهران‌ از ریل که باعث جان باختن و مصدومیت تعدادی از  هموطنان شد را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: وقوع سانحه خارج شدن قطار مسافربری زاهدان‌ - تهران‌ از  ریل که باعث جان باختن و مصدومیت تعدادی از عزیزان هموطن شد موجب تاسف و تاثر گردید.
لازم است وزیر محترم راه و شهرسازی ضمن   بررسی علل و ابعاد وقوع این حادثه، گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید. ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های جان باختگان و طلب رحمت و مغفرت برای درگذشتگان، شفا و بهبودی مصدومان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

قطار مسافربری زاهدان - تهران به شماره ۷۲۵ ساعت ۱۶ چهارشنبه در منطقه شورو زاهدان از خط خارج شد و بلافاصله نیروهای امدادی با حضور در محل عملیات امدادرسانی خود را آغاز کردند. با توجه به مصدوم شدن ۳۵ مسافر و جانباختن ۴ نفر از هموطنان در این سانحه، هم اکنون علت بروز این حادثه ازسوی کمیسیون رسیدگی و سوانح منطقه زاهدان کمیسیون عالی سواحل سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم