Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان برگرفته از تفکر و فرهنگ ناب عاشورایی است. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه والفجر 8 در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان با شکست در جبهه‌های نظامی روی به هجمه‌های دیگری آورده‌اند که نمونه آن جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای علیه کشورمان بیان کرد: آگاهی، بصیرت و مقاومت و ایستادگی ملت ایران خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود.

ضرورت جمع‌آوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس برای بیان واقعیت‎ها80 درصد پشتیبانی دوران دفاع مقدس توسط بانوان انجام شدمشهدمقدس|ناشران حمایت مناسبی از شعرای دفاع مقدس ندارند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با ارزشمند خواندن روحیه بالای مقاومت ملت ایران گفت: هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای از تبلور فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان نظام است که بسیار ارزشمند بوده و زمینه‌ساز توسعه و تعالی کشور شده است.

بابازاده پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را در برابر دشمنان برگرفته از تفکر و فرهنگ ناب عاشورایی دانست و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در جبهه‌های مختلف به جنگ با ملت ایران روی آورده‌اند، اما نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: اتکا به توان داخلی و خودباوری بزرگ‌ترین و مهمترین دستاورد دفاع مقدس بوده که توانسته زمینه برای ایستادگی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی را فراهم آورد که این مقاومت نشانه عظمت ملت ایران است.

انتهای پیام/ز/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست