Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:15:29 GMT

از ایران تا عراق، با کتاب‌های صوتی توشه‌ اربعین

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۹۷۴۲

از ایران تا عراق، با کتاب‌های صوتی توشه‌ اربعین

به گزارش خبرگزاری مهر،آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های صوتی توشه اربعین، عصر چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۸ با حضور جمعی از نویسندگان و شاعران با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر محمود اکرامی شاعر و مرثیه سرای اهل بیت، ابیاتی از کتاب صوتی نی‌نامه را برای حاضرین شعر خوانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام پناهیان ضمن قدردانی از ایده‌ی تولید کتاب‌های صوتی ویژه‌ اربعین، بیان کرد:یکی از ویژگی‌های کتاب صوتی این است که چشم را درگیر خود نمی‌کند و فقط گوش انسان را درگیر می‌کند و این ویژگی باعث می‌شود بتوانیم در مسیر، در حال ورزش کردن و در ماشین و ترافیک از محتوای کتاب‌ها بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیار ابتکار خوبی است که در این سه روز مسیر پیاده روی تا اربعین، علاوه بر اینکه چشمانمان زیبایی‌های این شکوه و عظمت را می‌بیند گوشمان نیز از محتوای حسینی و عاشورایی بهره‌مند شود.

پناهیان ادامه داد: یکی از آسیب‌های اربعین می‌تواند این باشد که آدم به جذابیت‌ها مشغول شود، ولی بهتر است در مسیر حتی در اتوبوس و یا جایی که مستقر می‌شویم با گوش دادن به محتوای کتاب‌های صوتی، سرگرم بیرون نشویم. من امیدوارم با تولید کتاب‌های صوتی مردم علاقه‌ بیشتری به کتاب پیدا کنند.

در پایان مراسم بخش‌هایی از کتاب صوتی حسین از زبان حسین و عمود ۱۴۰۰ برای حاضرین پخش شد.

مجموعه کتاب‌های صوتی «حسین از زبان حسین»، «عمود ۱۴۰۰»، «سه‌کاهن»، «ایستاده در کمند»، «یاد یار و دیار»، «در کنار او فقط تو بوده‌ای»، «شرمنده رفیق» و «نی‌نامه؛ گنجینه اشعار عاشورایی با صدای شاعر» به همت قناری تولید کننده کتاب‌های صوتی در اپلیکیشن‌های کتاب صوتی عرضه شده است.

کد خبر 4729492

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی کتاب صوتی حجت الاسلام پناهیان هفته دفاع مقدس کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه ادبیات گردشگری دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازار نشر ادبیات دفاع مقدس دفاع مقدس ادبیات جهان انقلاب اسلامی ایران سوریه تجدید چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض طلاب به علیرضا پناهیان با شعار «حیدر حیدر» را ببینید | فیلم

علیرضا پناهیان که دیروز برای سخنرانی در موضوع سیره امام جعفر صادق ع در یکی از مساجد تبریز حضور یافته بود با اعتراض طلاب و روحانیون حاضر در این جلسه مواجه شد. معترضین بدلیل اظهارات جنجالی اخیر او با شعار حیدر حیدر اعتراض خود را اعلام کردند./اصلاحات نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • اعتراض طلاب به علیرضا پناهیان با شعار «حیدر حیدر» را ببینید | فیلم
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین