Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نسبت به شهدای سرباز کم‌توجهی شده و خدا را شاکریم که در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا محفل بزرگداشت این عزیزان با حضور خانواده‌های معززشان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: از مجموع شهدای تقدیم شده در ارتش جمهوری اسلامی ایران بالغ بر ۸ هزار نفر سرباز شهید هستند و خداوند تبارک و تعالی شهدا و خانواده‌های آنان را خلیفه خود در روی زمین معرفی کرده است و اگر کسی رضایت خانواده شهدا را جلب کند رضایت خدای متعال را جلب کرده است و هرکس که موجبات نارضایتی خانواده شهدا را فراهم آورد ایزد منان را از خود خشمگین کرده است.
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه متاسفانه در جامعه ما نام و یاد امام و شهدا به‌خوبی گرامی داشته نمی‌شود، گفت: امام راحل (ره) فرمودند شهدا شمع و چراغ این مملکت هستند و متاسفانه نسبت به این فرمان ایشان به‌خوبی توجه نشده و شاهد آن هستیم که نام شهدا از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر‌ها حذف می‌شود یا اینکه نام‌ها آنقدر کوچک می‌شوند که واژه مقدس شهید دیده نمی‌شود، اقدامی که هرگز پسندیده نیست و باید این نام‌ها به‌جای حذف شدن افزون شود.
سلیمانی با بیان اینکه ۳ واژه کلیدی زندگی دینی، حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی و طبعیت از ولایت فقیه از جمله واژگان پرتکرار شهدای والامقام بوده است، بیان کرد: همه ما مدیون خون‌های پاک شهیدان هستیم و باید خلق و خوی شهدا در زندگی‌های کاری و خانوادگی ما باشد و امیدواریم که همه ما به معنای حقیقی پیرو راه شهدا باشیم.
او خون پاک شهدا را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده‌نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و جابربن‌عتیق نیز بر فرموده پیامبر اعظم (ص) که فرمودند اگر خود را هماهنگ با شهدا کنیم از همان ثوابی که برای آنان نوشته می‌شود برخوردار خواهیم بود.   انتهای پیام//ف.ح     خون پاک شهدا بسیار ارزشمنداست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان