Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم شماره 11 استقلال واکنش عجیبی به تعویضش در بازی با ذوب‌آهن داشت.

مرتضی تبریزی در بازی با ذوب‌آهن مثل بازی با پرسپولیس در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت، او در طول بازی پرتلاش بود اما نتوانست در روند گلزنی تیمش موثر عمل کند و به همین دلیل استراماچونی در دقیقه 81 آرش رضاوند را جانشین او کرد.

اما آنچه از دید دوربین‌های تلویزیونی پنهان ماند، عصبانیت شدید تبریزی در هنگام تعویض بود، جایی که او از کنار استراماچونی عبور کرد و با لگد از خجالت کلمن کنار زمین در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ممکن است تبریزی با این کار خواسته باشد به خاطر نمایش ضعیفش، خود را تخلیه کند چون در هنگام خروج از زمین این‌طور به نظر می‌رسید که آرام است و اعتراضی به تصمیم استراماچونی ندارد.

هرچه که هست تبریزی رفتار عجیبی در کنار خط داشت هرچند که رولند کخ سرمربی استقلال در مورد بازیکنانی که بعد از تعویض رفتارهای اینچنینی دارند یک جمله معروف دارد: بازیکنانی که در هنگام تعویض بی‌تفاوت هستند را دوست ندارم.

 

/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران + عکس
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد