Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

متلاشی شدن باند سارقان احشام با ۱۰۰ راس دام سرقتی سرهنگ "علی جعفری نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در تشریح این خبر عنوان کرد: با توجه به وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان خمینی شهر موضوع با حساسیت ویژه در اولویت کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند ۴ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد ۱۰۰ راس دام سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قانونی تحویل مالکان می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از مالکان احشام خواست، محل نگهداری احشام خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   توقیف کامیون بنز با ۹۴ کیلو تریاک در نائین سرهنگ "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون بنز را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۴ کیلو و ۶۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.   پلمب کارگاهی با ۶ تن و ۵۰۰ لیتر آبلیموی غیربهداشتی سرهنگ "غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: در راستای اخبار واصله مبنی بر تولید چیپس واستفاده ازآبلیمو‌های غیر بهداشتی در کارگاهی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: یک گروه از ماموران انتظامی و ماموران اداره بهداشت پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام شدند که مقدار ۶ تن و ۵۰۰ لیتر آبلیموی غیربهداشتی کشف شد.

سرهنگ براتی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه بیان داشت: این افراد بدون پروانه کسب و بهداشتی اقدام به راه اندازی کارگاه تولید چیپس کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخواراز تحویل متهمان به مراجع قضائی و پلمب کارگاه خبر داد و از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   توقیف انباری با یک میلیارد ریال کالای قاچاق در"اصفهان سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان از دپو و نگهداری کالای خارجی قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که ۹۹ دوربین مداربسته و ۴۱ دستگاه "دی وی آر" خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک مدارک مربوطه را ارائه نداد گفت: محموله کشف شده که توسط کارشناسان یک میلیارد ریال ارزش گذاری شده توقیف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می‌کند که از مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان