Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@19:11:18 GMT

دستگیری 15 متجاوز مرزی توسط مرزبانان سرخس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۸۵۲۰

دستگیری 15 متجاوز مرزی توسط مرزبانان سرخس

فرمانده هنگ مرزی سرخس، از دستگیری 15 متجاوز مرزی توسط مرزبانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از معاونت اجتماعی هنگ مرزی سرخس، سرهنگ حمزه قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: 15 متجاوز مرزی طی چند روز گذشته توسط مرزبانان شهرستان سرخس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس بیان کرد: این افراد که تبعه افغانستان بودند به صورت غیرقانونی قصد ورود به عمق خاک کشور را داشتند که با هوشیاری مرزبانان گروهان پل خاتون سرخس، شناسایی و در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند و از اهدافی که برای ورود به کشور داشتند، جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این 15 متجاوز مرزی پس از دستگیری و تکمیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند تا به پرونده آن‌ها رسیدگی شود.

قاسمی با اشاره به خطرات امنیتی که از ورود افراد بیگانه به خاک کشور وجود دارد، گفت: مرزبانان شهرستان سرخس همیشه این آمادگی را دارند تا با کسانی که قصد نفوذ از مرزهای کشور را دارند، مقابله کنند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: متجاوز متجاوز مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه