Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سابق باشگاه منچستریونایتد در مورد سرمربی سابق این تیم صحبت جالبی انجام داده است. تاریخ انتشار: 04:31 - 06 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۲۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، به گفته پیتر کنیون، مدیرعامل سابق باشگاه منچستریونایتد ژوزه مورینیو هنوز هم می‌تواند در سطح اول فوتبال جهان مربیگری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اخراج مورینیو از منچستریونایتد من کمی دلسرد شدم، چون می‌دانم تیمی که بتواند مورینو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کند از اشتباه بزرگ یونایتد سود برده است.

مدیرعامل سابق باشگاه منچستریونایتد تصریح کرد: اگر از کسی از من برای یک تیم بزرگ گزینه سرمربیگری مطمئن بخواهد، به او مورینیو را پیشنهاد می‌کنم چراکه وی هنوز آمادگی برای انجام کار‌های بزرگ دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد میزان لیگ برتر مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا