Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:47:41 GMT

عدم هماهنگی دانشگاه تهران با مصوبات هیأت مرکزی جذب

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۱۹۹۵

عدم هماهنگی دانشگاه تهران با مصوبات هیأت مرکزی جذب

محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرایند جذب هیئت علمی در دانشگاه تهران، گفت: اینگونه نیست که در همه موارد، دانشگاه در برابر احکام هیأت مرکزی مقاومت کند، اما در مواردی مثل جداسازی سامانه جذب اعضای هیأت علمی و همچنین صدور احکام داخلی برای برخی، مصادیق قابلی تأمل اتفاق افتاده است که امید است با رایزنی فی مابین، این موارد برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، یکی از مصداق های عدم هماهنگی دانشگاه تهران با برخی از آرا و مصوبات هیات مرکزی جذب وزارت علوم را انتقال یکی از اساتید از دانشگاه های شهرستان به این دانشگاه عنوان کرد.

وی افزود: این استاد در آن دانشگاه، مرتکب تخلف اخلاقی شده بود و پرونده قابل تأملی در این رابطه داشت و به همین دلیل در آن دانشگاه محروم از تدریس شده بود. 

رضوان طلب افزود: علی رغم حکم هیأت مرکزی در مورد لزوم بازگشت وی به دانشگاه مبدا، دانشگاه تهران بیش از ۴ سال است بر ادامه خدمت وی در این دانشگاه اصرار دارد.

کد خبر 4728273 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش سازمان امور دانشجویان وزارت بهداشت آموزش پزشکی دانشگاه تهران مجتبی صدیقی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی منصور غلامی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت