Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از تدابیر سازمان متبوعش برای آموزش رانندگان خبر داد. تاریخ انتشار: 11:12 - 06 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۴۷۵

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با انتقاد از بوق زدن‌های مکرر برخی از رانندگان تاکسی برای سوار کردن مسافر، گفت: بخشی از این رانندگان مسافربر‌های شخصی بوده که فعالیت آن‌ها غیرقانونی است و بخشی دیگر رانندگان تاکسی بوده که باید با آموزش‌های لازم چنین رفتار‌هایی را در آن‌ها کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی به برگزاری کلاس‌های آموزشی بسیاری برای رانندگان اقدام کرده است، افزود: آموزش‌های مورد نیاز رانندگان از سوی مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی از سال گذشته آغاز شده است.


قنادان ادامه داد: این مرکز سال گذشته ۸۰ هزار نفر ساعت آموزش به رانندگان ارایه کرده که طبق تدابیر اتخاذ شده این نوع آموزش‌ها در حال توسعه است.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران یادآور شد: رانندگان در بدو ورود به سامانه تاکسیرانی دوره یک هفته‌ای آموزش را پشت سر می‌گذارند و در طی دوره فعالیت نیز دوره‌هایی تحت عنوان کنترل خشم، کمک‌های اولیه و قوانین و مقررات را می‌بینند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاکسیرانی آموزش خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نصیری افزود: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسئولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پروازها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

تاکسی‌های پرنده تا یک سال دیگر در دبی مسافر می‌گیرند

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسئولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکارهای مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 848609 برچسب‌ها دبی گناباد هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مشهد

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان