Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی گفت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک در استان آذربایجان غربی ۳۰ عنوان برنامه متنوع و بدیل همزمانی با ایام محرم با رویکرد آموزه های عاشورایی برگزار می شود.

 «جواد زاهدی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه با بیان اینکه هفته ملی کودک از (۱۳ تا ۱۹ مهر) سال جاری در استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت این هفته ۳۰ عنوان برنامه متنوع و متخصص کودکان در استان آذربایجان غربی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: امروز جامعه ای آینده محور، توسعه مدار و سعادتمند خواهد بود که در نگاه امروز مسوولانش پژوهش و برنامه ریزی به نحو مطلوب پرورش یافته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک در دو سطح ویژه مربیان تربیتی و اولیای والدین و ویژه کودکان اجرا می‌شود، گفت: هفته ملی کودک فرصت غنیمتی بوده که کودکان مورد توجه ویژه قرار گیرند و بدلیل همزمانی این هفته با ایام ماه محرم، برنامه ها با رویکرد آموزه های عاشورایی برگزار خواهد شد.

 این مقام مسوول در ادامه با اشاره به اینکه شعار  این هفته آینده را باید ساخت بوده،تصریح کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک  با هدف نشان دادن اهمیت دوران کودکی و توجه به هویت ملی و آموزه‌های دینی، ایجاد فضای با نشاط و ارتقای آمادگی جامعه نسبت به حقوق کودکان با نیازهایشان برگزار می‌شود.

 زاهدی تجهیز کتابخانه دو مدرسه کم‌برخوردار سطح استان با یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب را از جمله برنامه ها عنوان کرده و  اظهار کرد: در حال حاضر در استان آذربایجان غربی ۲۱ مرکز ثابت، ۸ مرکز سیار و ۴ مرکز پستی وجود داشته که کتاب یکی از روش‌های مهم برای انتقال دانش و مفاهیم به کودکان و نوجوانان است که نقش مهمی را در یادگیری دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، برپایی مراسم و اهدای نشان آب‌بان به کودکان، برپایی آیینی با عنوان از دعای باران تا نجات آب، دیدار کودکان با مسؤولان شهرستانی، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان‌ها و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور کارشناسان سازمان‌های هلال‌احمر، بهزیستی، بهداشت و تبلیغات اسلامی، بازدید کودکان از اماکن تاریخی وگردشگری استان آذربایجان غربی را از جمله برنامه‌های هفته ملی کودک در استان عنوان کرد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دفاع مقدس هفته دفاع مقدس نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کانون های مساجد رژه نیروهای مسلح یادواره شهدا برنامه های هفته ملی کودک هفته ملی کودک آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد