Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:20:44 GMT

افتتاح مدارس جدید در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۷۰۳۲

افتتاح مدارس جدید در مناطق محروم

سرتیپ دوم پاسدار محمد گرامی فرمانده گروه مهندسی رزمی چهل صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی بیش از ۴۸ فضای آموزشی که با ساخت ۸مدرسه ۶کلاسه و ۲باب مدرسه سه کلاسه و کمک مالی قرارگاه محرومیت زدایی قدس نیروی زمینی سپاه و با همت و تلاش جهادی رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب الزمان (عج) اصفهان و با مشارکت خیرین مدرسه ساز در روستا‌های محروم شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان احداث شده بود با حضور فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰، مسئول معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان، جمعی از خیرین و معتمدین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد و استعداد‌های درخشان فرزندان این مرز و بوم به ویژه در شهرستان سراوان گفت: باتوجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و نیاز شدید مناطق محروم، با همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مشارکت خیرین و تلاش جهادی رزمندگان گروه، به حول و قوه الهی توانستیم تعداد ۸ مدرسه ۶ کلاسه و دو مدرسه سه کلاسه در روستا‌های محروم این شهرستان از جمله هوشک، احمد آباد، کهنوک پایین، کهنوک بالا، پره کنت پایین، پره کنت بالا، مورت، دریدر و اسفندک احداث که امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.
 
فرمانده گروه مهندسی رزمی چهل صاحب الزمان (عج) ادامه داد: هرکدام از این مدارس ۶ کلاسه با زیر بنای ۶۷۲ متر مربعی در زمینی به مساحت دو هزار متر احداث و در مجموع ۲۵۰۰ دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل شدند.   انتهای پیام/ی   بهره برداری از مدارس جدید در مناطق محروم همزمان با آغاز سال تحصیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود