Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین قمری روز شنبه در آیین رونمایی از سامانه تامین نیروی انسانی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از طریق آزمون بخش خصوصی در کارخانه نوآوری آزادی افزود: در سال رونق تولید به منظور فراهم سازی زمینه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این مجموعه اقدام به پایه‌گذاری روش‌های نوین شناسایی، دسته‌بندی، مهارت‌سنجی و معرفی نیروی انسانی برای شرکت‌ها و موسسات بخش خصوصی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اکنون با نام نویسی و ثبت متقاضی شرکت‌ها مبنی بر نیازهای شغلی خود در شبکه ملی نوآوری سعی شده که تامین نیروی انسانی شرکت های بخش خصوصی، دانش بنیان و فناور سراسر کشور با برگزاری آزمون بخش خصوصی صورت گیرد، اکنون سومین دوره برگزاری این آزمون در حال انجام است و متقاضیان برای شرکت در آن می‌توانند تا ۱۴ مهر ماه برای ثبت نام به سامانه جت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در آزمون امسال حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی از سوی ۱۷۵۰ شرکت معتبر دانش‌بنیان، تجاری، صنعتی و فناور کشور عرضه شده که از این تعداد شرکت متقاضی، ۳۰ درصد شرکت فناور است.

قمری افزود: در دوره نخست برگزاری آزمون ۸۵۰۰ نفر معرفی موفق و در دوره دوم برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی ۹۵۰۰ معرفی موفق صورت گرفته است، در این دوره علاوه بر افزایش تعداد عنوان های شایستگی شغلی و افزایش ۱۰ شغل جدید، برگزاری مصاحبه حضوری توسط افراد شرکت کننده و در محل شرکت های خصوصی از تفاوت این آزمون نسبت به دوره‌های گذشته است.

وی گفت: نیروی انسانی مطلوب مهمترین سرمایه مجموعه‌های تولیدی کشور و نحوه تامین آن یک چالش مهم است که با بهره برداری از سامانه مشترک تامین نیروی انسانی امکان بهره‌مندی این دو مجموعه از ظرفیت های یکدیگر تسهیل و هم افزایی خوبی میان آنها ایجاد می شود.

قمری اظهار داشت: شرکت های خصوصی می توانند با ورود به سامانه تامین نیروی انسانی ویژه شرکت های دانش بنیان و فناور در شبکه ملی نوآوری ایران اطلاعات خود را ثبت کرده و نیاز شرکت را جهت تامین نیروی انسانی اعلام کنند.

 دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: اکنون ۲۳ عنوان شغلی در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی، دانش بنیان و فناور معرفی شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان