Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ندامتگاه قزلحصار از مرخصی مددجویان واجد شرایط ندامتگاه قزلحصار و برگزاری آزمون دوره مهارت فنی و حرفه ای در این ندامتگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمید محمدی مدیر ندامتگاه قزلحصار با تأکید بر نقش مرخصی در بازسازگاری اجتماعی مدجویان گفت: طی دو ماه اخیر، یک هزار و ۸۸۳ نفر به مرخصی اعزام شده اند.

وی افزود: از آنجایی که اعطای مرخصی به مددجویان در بازسازگاری اجتماعی آنان تأثیر مثبت داشته و موجب کاهش جمعیت کیفری می شود، واحد شورای طبقه بندی ندامتگاه قزلحصار در دو ماه اخیر با بررسی قریب به ۳۰۰۰ درخواست، تعداد یک هزار و ۸۸۳ نفر از آنان را به مرخصی اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: اعطای مرخصی در مناسبت‌های معنوی، شامل مددجویانی می‌شود که علاوه بر شرایط قانونی، در زندان دارای حسن اخلاق بوده و ضمن ندامت از کردار گذشته درصدد جبران اعمال ناشایست خود گام برداشته و در فعالیت‌های فرهنگی شرکت نموده، به قوانین و مقررات نیز احترام بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری بین مراجع قضایی و ندامتگاه قزلحصار در رفع مشکلات مددجویان در شرایط مناسبی قرار دارد و قضات با حضور در ندامتگاه در این زمینه حمایت شایسته ای از آنان به عمل می آوردند.

آزمون دوره مهارت فنی و حرفه ای در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد

محمدی با اشاره به برگزاری آزمون چهار دوره فنی حرفه ای با حضور ۵۰ مددجو همزمان با سراسرکشور در ندامتگاه قزلحصار گفت:  آموزش حرفه آموزی برای کسب شغل و مهارت مددجویان در حال تحمل کیفر یکی از موضوعات مهم، اساسی و از اولویتهای سازمان زندانها می باشد که هم می تواند در کاهش آسیب های درون و بیرون زندان و در کاهش جمعیت کیفری نقش مؤثری داشته باشد.

وی افزود: تجربه نشان داده اشتغال و حرفه آموزی مددجویان برکاهش تکرار جرم، گرایش به بازگشت، انگیزه اشتغال و احساس پذیرش اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

محمدی ادامه داد: در چهارمین دوره آزمون سراسری فنی حرفه ای ۵۰ مددجو در چهار دوره گوهرتراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، سیم کشی مدارهای پایه ساختمان به صورت روکار، به کارگیری ماشین آلات عمومی، مدیریت و برنامه ریزی خانواده برگزار شد.

محمدی با بیان که در صورت قبولی در آزمون حرفه‌آموزی، به مددجویان مدرک بدون قید نام زندان داده می‌شود گفت: این مدرک زیر نظر وزارت کار و نیز سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود. همچنین کلاسهای فنی حرفه ای با استقبال مددجویان و طبق برنامه تدوین شده هر روز برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ندامتگاه قزلحصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نی ریز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۹ حافظ قرآن خواهر و برادر در همه رده‌های سنی برگزار شد.

نوبختی با بیان این که داوطلبان، حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن بودند، افزود: شرکت کنندگان به ۱۵۰ سوال قرآنی به مدت یک ساعت پاسخ دادند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز