Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:35:47 GMT

واکنش بیمه معلم به اقدام سایت جعلی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۹۲۳۵

دریافت حق بیمه حوادث دانش اموزی از طریق سایت school.bime فاقد اعتبار است.

شرکت بیمه معلم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، سایتی با ادرس https://school.bime.website/ که با نام بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه، بابت حوادث دانش آموزی می‌نماید، فاقد اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، پیگیری‌های این شرکت بیمه‌ای نشان می‌دهد سایتی با عنوان https://school.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

bime.website با درج آرم بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه بابت حوادث دانش اموزی نموده که در دامنه سایت‌های زیر مجموعه بیمه معلم نبوده و فاقد اعتبار می‌باشد.

شرکت بیمه معلم اعلام می‌دارد با توجه به مفاد قرارداد بیمه حوادث دانش اموزی با وزارت آموزش و پرورش، ادارات کلیه استانها، موظفند حق بیمه سرانه را پس از وصول به نام شرکت بیمه معلم واریز، سپس فیش واریزی را به همراه لیست اسامی بیمه شدگان تحویل بیمه گر نمایند، در این راستا هیچ گونه سایت رسمی برای ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه، در خصوص جمع آوری حق بیمه از واحد‌های آموزشی و اداری آموزش و پرورش به طور معمول حق بیمه دانش آموزی در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس از ایشان به صورت نقد یا از طریق دستگاه pos دریافت و مدارس حق بیمه جمع آوری شده را به آموزش و پرورش منطقه پرداخت می‌نمایند و در مرحله بعد حق بیمه‌های جمع آوری شده به حساب شرکت بیمه معلم واریز می‌شود.

بر این اساس شرکت بیمه معلم در حال پیگیری افراد ثبت کننده این دامنه است تا اقدامات آتی را در دستور کار قرار دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات افغانستان لایحه تجارت بوریس جانسون مجید تخت روانچی تالاخادزه تابناک بیمه معلم سایت جعلی انتخابات افغانستان لایحه تجارت بوریس جانسون مجید تخت روانچی تالاخادزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو

دریافت 1 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر آلمان از موزه فلسطین توسط دانشجویان دانشگاه بیرزیت در سرزمین های اشغالی اخراج شد. لحظه اخراج سفیر آلمان را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 848408 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آلمان فلسطین

دیگر خبرها

  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان