Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:22:46 GMT

نفتکش استنا ایمپرو وارد دبی شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۶۰۷

نفتکش استنا ایمپرو وارد دبی شد

اریک هانیل رئیس اجرایی شرکت نفتکش استنا ایمپرو اعلام کرد: این نفتکش پس از آزاد شدن، وارد بندر دبی امارات شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز گذشته (جمعه) از رفع توقیف این نفتکش انگلیسی و آغاز حرکت آن از لنگرگاه بندرعباس در ساعت ۹ صبح خبر داد.

وی افزود: پرونده حقوقی نفتکش انگلیسی در دادگستری هرمزگان باز است و مراحل قضایی خود را می‌گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه (۲۸ تیرماه)، نفتکش انگلیسی "استنا ایمپرو" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

شناور تانکر مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم، تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

اواسط شهریورماه ۹۸ و در پی درخواست اتحادیه دریانوردی هند و مجامع بین المللی از جمله فدراسیون حمل و نقل جهانی (ITF) در خصوص دیدار با خدمه این شناور نفتکش در بندرعباس، دبیر انجمن صنفی دریانوردان ایران به نمایندگی از «ITF» و با حمایت و همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و هماهنگی دیگر نهاد‌های نظارتی از جمله مراجع قضایی، بازدیدی از شناور انگلیسی داشت.

طبق نتایج بررسی‌هایی که براساس مفاد کنوانسیون کار دریایی MLC و حقوق بین الملل دریایی صورت گرفت، وضع تمامی کارکنان این کشتی خوب و مناسب ارزیابی شد، هیچ مشکلی از نظر امکانات رفاهی و غذایی برای آن‌ها وجود نداشت و خدمه شناور در شرایط مطلوبی قرار داشتند تا اینکه صبح روز گذشته (جمعه) این کشتی راهی آب‌های بین المللی شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نفتکش انگلیس استنا ایمپرو استنا ایمپرو ایران و انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد