Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@21:03:50 GMT

تصادف پژو با شتر؛ حیوان وارد خودرو شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۸۷۹

تصادف پژو با شتر؛ حیوان وارد خودرو شد! +عکس

محمد حمزه اسعد زاده، معاون امداد و نجات استان خراسان جنوبی، اعلام کرد: ساعت ۱۹ و ۵۱ دقیقه جمعه پنجم مهرماه، امدادگران پایگاه ماژان شهرستان خوسف – خراسان جنوبی- در جریان حادثه تصادف یک خودرو با شتر قرار گرفتند.

براساس گزارش اولیه که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده بود، حادثه در محور خوسف – ماژان و در نزدیکی روستای سرچاه عماری در مسیر معدن قلعه زری رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این گزارش، ۵ نفر از امدادگران و نجاتگران تیم عملیات جاده‌ای با دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات عازم محل حادثه شده و عملیات نجات را آغاز کردند.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد که بعد از وقوع تصادف، شتر از شیشه جلو به داخل خودرو پرت شده و به علت صدمه وارده به خودرو، ۵ سرنشین آن که یک مادر و کودکی سه ساله هم در میان آن‌ها بودند در داخل خودرو گیر افتاده اند.

با طراحی عملیات نجات، امدادگران وارد عمل شده و با استفاده از ست هیدرولیک موفق به نجات سرنشینان شده و آن‌ها را نجات دادند.

اسعد زاده افزود: عملیات امداد و نجات حادثه دیدگان که از ساعت نوزده و پنجاه دقیقه جمعه شب آغاز شده بود تقریبا ۵ ساعت طول کشید و در ساعت سی و هفت دقیقه بامداد شنبه پایان یافت و بعد از پایان عملیات رهاسازی، یک مادر و کودک سه ساله اش توسط امدادگران هلال احمر به بیمارستان شهرستان خوسف منتقل شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف رانندگی حادثه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به غرق شدن دو جوان ۳۳ و ۳۴ ساله در رودخانه نازلوچای این شهرستان و پیدا شدن جسد یک نفر از غرق‌شدگان گفت: جست‌وجوها در سومین روز پس از حادثه برای یافتن پیکر فرد دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم پیدا شدن پیکر یکی از غرق‌شدگان حادثه نازلوچای تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در حال جریان است. ️

وی ر افزود: روز جمعه مورخه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ طی گزارش مردمی مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای ارومیه (دو جوان ۳۳ ساله و ۳۴ ساله) نیروهای امدادی متشکل از ۳ تیم هلال‌احمر و ۲ تیم آتش‌نشانی با همراهی مدیریت بحران فرمانداری و نیروی انتظامی و مردم محلی ساعت ۱۶:۳۰ در محل حادثه حاضر و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: این دو فرد از محدوده روستای تپیک بخش نازلو وارد رودخانه نازلوچای شده بودند تا از مسیر حرکت آب به روستای طمطمان و قلعه اسماعیل آقا در آن طرف رودخانه عبور کنند که در این مسیر گرفتار جریان شدید رودخانه شده و پس از طی مسافتی غرق می‌شوند.

عماری ادامه داد: نیروهای امدادی روز جمعه پس از ۳ ساعت جست‌وجو در ساعت ۱۹:۰۰ جسد مغروق اولی را کمی پایین‌تر از محل ورود به رودخانه پیدا کرده و به عوامل انتظامی تحویل می‌دهند و عملیات نجات از روز جمعه شروع و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و ادامه دارد.

و️ی عنوان کرد: امروز در سومین روز از اجرای عملیات جست‌وجو با حضور تمامی اکیپ‌های مذکور همانند ۲ روز قبل از ساعات اولیه صبح با حضور بخشدار نازلو و مدیریت بحران فرمانداری در محل حادثه و رودخانه، اقدام به بررسی و جست‌وجوی میدانی و دشتی شده ولی تاکنون موفق به کشف جسد مغروق نشده و عملیات تا پیدا شدن پیکر وی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748872

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال