Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی مقابل پاس همدان اظهار داشت: این اولین باری است که به همدان می‌آیم و تیم پاس، تیمی که قبلا سرمربی آن بودم، به این شهر آمده است. از این پس، با بازی‌های لیگ و جام حذفی درگیر خواهیم بود و بازی‌های جام حذفی با مسابقات لیگ متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازی‌های جام حذفی شگفتی‌های زیادی پیش می‌آید و ما تلاش می‌کنیم که دچار غافلگیری نشویم. می‌خواهیم مقابل پاس همدان به برتری برسیم، هرچند که اطلاعات زیادی درخصوص تیم حریف ندارم و فقط این را می‌دانم که پاس، تیم جوان و پرتحرکی است و می‌خواهیم همچون بازی‌های لیگ، با جدیت زیادی وارد رقابت‌های جام حذفی شویم.

دنیزلی عنوان کرد: این اولین قدم ما در جام حذفی می‌باشد و زود است که درخصوص قهرمانی صحبت کنیم. در دیدار فردا، از بازیکنانی که شانس زیادی برای بازی نداشتند، استفاده خواهیم کرد. مسعود شجاعی برای همگام بودن با تیم، همراه ماست و با وجود محرومیت، به همدان آمده است تا در کنار ما باشد. در همه جای دنیا، فوتبال پیشرفت کرده است و ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. تیم ملی ایران نیز هم در آسیا و هم در جام جهانی، حضور خوبی دارد.

سرمربی تراکتور افزود: می‌دانم که همدان، از نظر قدمت تاریخی و قدمت انسانی جایگاه خوبی در کشور دارد و آن پاسی که من در آن سرمربیگری کردم، اگر به این شهر منتقل می‌شد، همدان از نظر فوتبالی نیز در ایران زبانزد می‌شد. هدف ما پس از ورود به همدان، فقط عرق گیری بود و با توجه به دور بودن زمین تمرین با هتل، تصمیم گرفتیم که در محوطه هتل، به انجام عرق گیری بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانم که پاس تیم جوانی است و مربی جوان و زبده‌ای هم در راس کادرفنی این تیم حضور دارد و مردم شهر همدان نیز باید از چنین تیمی حمایت کنند. محمدرضا خانزاده و مازولا را به علت مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نداریم.

منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تیم پاس همدان جام حذفی مسعود شجاعی محمدرضا خانزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی پس از پیروزی هوادار مقابل مس سونگون و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفتم فکر می‌کردیم بازی سختی باشد و واقعا همینطور بود. از زمانی که آقای کلانتری هدایت تیم مس سونگون را بر عهده گرفته‌اند، این تیم واقعا تغییر کرده و برای فوتبال بازی کردن برنامه دارند. ایشان قبلا هم در لیگ برتر جزو مربیان خوب بودند و فکر می‌کردیم که همینطور باشد. ما هم برنامه‌ریزی خاص خودمان را داشتیم و انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم، اما احساس می‌کنم بچه‌هایمان در دقایقی از روی شکم سیری بازی کردند وگرنه اختلاف بازی از نظر گل زده باید بیشتر از این می‌شد.

او در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش توضیح داد: ما قصد این را داریم اما بازی دادن به جوان‌ها هم زمان خاص خودش را می‌طلبد و فلسفه خاص خودش را دارد. همانطور که ما دوست داریم در بازی بیلدآپ از عقب را انجام بدهیم، باید جوان‌ها را هم آرام آرام تزریق کنیم و نمی‌توانیم از اول این کار را انجام بدهیم. امروز از ۲۰ نفر لاین آپ ما، ۱۰ نفر از بچه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ و حتی زیر ۱۹ سال بودند و این برای ما به عنوان مربی باعث خوشبختی است و فکر می‌کنم باشگاه هم راضی باشد.

سرمربی هوادار در پایان گفت: خدا را شکر بچه‌هایی که وارد زمین شدند، جواب دادند. از این ۱۰ نفر، ۶ نفر وارد زمین شدند و بازی کردند و انتظارات ما را برآورده کردند، اما باز هم می‌گویم باید بهتر از این باشند. ما سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده روی این مسئله کار کنیم که زود از این بازی ارضا نشوند و بتوانند دقایق بیشتری را بازی کنند و برای تیم مثمرثمرتر باشند.

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی