Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و پاس همدان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: این اولین باری است که به همدان می آیم و تیم پاس، تیمی که قبلا سرمربی آن بودم، به این شهر آمده است. از این پس، با بازی های لیگ و جام حذفی درگیر خواهیم بود و بازی های جام حذفی با مسابقات لیگ متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در بازی های جام حذفی شگفتی های زیادی پیش می آید و ما تلاش می کنیم که دچار غافلگیری نشویم.

وی درباره بازی با پاس همدان تصریح کرد: می خواهیم مقابل پاس همدان به برتری برسیم، هرچند که اطلاعات زیادی درخصوص تیم حریف ندارم و فقط این را می دانم که پاس، تیم جوان و پرتحرکی است و می خواهیم همچون بازی های لیگ، با جدیت زیادی وارد رقابت های جام حذفی شویم.

دنیزلی درباره احتمال قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: این اولین قدم ما در جام حذفی می باشد و زود است که درخصوص قهرمانی صحبت کنیم. در دیدار فردا از بازیکنانی که شانس زیادی برای بازی نداشتند، استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: مسعود شجاعی برای همگام بودن با تیم، همراه ماست و با وجود محرومیت، به همدان آمده است تا در کنار ما باشد.

دنیزلی درباره پیشرفت فوتبال در ایران اذعان داشت: در همه جای دنیا، فوتبال پیشرفت کرده است و ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. تیم ملی ایران نیز هم در آسیا و هم در جام جهانی، حضور خوبی دارد.

وی درباره  انتقال پاس از تهران به همدان خاطرنشان کرد: می دانم که همدان، از نظر قدمت تاریخی و قدمت انسانی جایگاه خوبی در کشور دارد و آن پاسی که من در آن سرمربیگری کردم، اگر به این شهر منتقل می شد، همدان از نظر فوتبالی نیز در ایران زبانزد می شد.

کد خبر 4731295

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پاس همدان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمانی آسیا ورزشگاه آزادی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم