Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان با اشاره به کیفی سازی مراکز علمی کابردی لرستان گفت: پالایش ۱۲۰۰ مدرس صورت گرفت و از این تعداد ۹۰۰ مدرس مشغول به کار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سعید فرح بخش ظهر امروز در همایش یاران بی ادعا که در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد اظهار داشت: مراکز علمی کاربردی استان لرستان از ۳۲ مرکز به ۱۹ مرکز تغییر پیدا کرد که از جمله سیاست‌هایی که سبب این تغییر شد بحث کیفی سازی مراکز آموزش علمی کاربردی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این زمان که مشکلات اقتصادی زیادی داریم یکی از راهکارها برای کم کردن هزینه اشتغال آموزش‌های مهارتی است که طبق برنامه ششم این وظیفه سنگین به دانشگاه علمی کاربردی محول شده است.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان عنوان کرد: در این راستا باید مراکز را کیفی سازی کنیم به طوری که افزایش نظارت‌ها و توجه به مراکز و طرح ساماندهی مدرسین را داشتیم که از هزار و ۲۰۰ مدرس، ۹۰۰ مدرس فعال در مراکز علمی کاربردی در قالب حق التدریسی مشغول به کار هستند و در مورد کیفی سازی نیز تلاش مضاعف خواهیم داشت.


وی بیان کرد: در دفاع مقدس و جنگ عوامل مختلفی دخیل بودند، ویژگی بارز ملت ما به خصوص در طول هشت سال دفاع مقدس این بوده که از وطن خود دفاع کردیم وهیچگاه شروع کننده جنگ نبودیم.

فرح بخش تصریح کرد: جنگ تحمیلی که بر ما تحمیل شد و به ناچار از سرزمین خود به صورت سازمان یافته توسط نیروهای سپاه، ارتش، نیروی نظامی و مردمی که از جان خود گذشته و در مرزها فعال بودند دفاع کردیم، از ویژگی های دیگر ما در جنگ معنویت در جبهه های جنگ بود به طوری که در نقاط مختلف عملیاتی نیروهای مسلح معنویت بالایی داشتند وجبهه بستری برای خودسازی و رشد معنویت در رزمندگان اسلام به وجود آورده بود که سبب استقامت آنها می‌شد این در حالی است که نیروهای مسلح کشورهای دیگر اینگونه معنویت و در نتیجه ایثار و از خود گذشتگی را ندارند.


وی خاطرنشان کرد: شجاعت فرماندهان رزمنده بسیار بالا بود که خودشان در صف مقدم حضور داشتند و در عملیات‌ها پیشرو بودند به طوری که بسیاری از شهدای ما از فرماندهان بودند؛ بزرگواری، مروت و جوانمردی در دفاع مقدس موج میزد به طوری با وجود قدرت در جنگ برخلاف عراق به مناطق مسکونی حمله نمی‌کردیم وعمدتا مناطق نظامی را هدف قرار می‌دادیم.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: شهادت طلبی ویژگی رزمندگان اسلام بود که با روحیه بالا خود را برای عملیات‌ها آماده می‌کردند و برای شهادت از هم سبقت می‌گرفتند و مرگ را به بازی می‌گرفتند، ما باید قدران ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشیم و آن‌ها را الگویی برای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه 16 با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی‌ انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا