Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حضرت پور ظهر یکشنبه در آیین بزرگداشت روز آتش نشانی در ارومیه با اشاره به کمبود تجهیزات در آتش نشانی ارومیه افزود: زمان رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه چهار تا شش دقیقه بوده و برای کاهش این زمان نیاز به برخی تجهیزات است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه تجهیزات در خدمات آتش‌نشانان تنها ۱۰ درصد از اقدامات آنها را تسهیل می‌کند، اظهار داشت: ۹۰ درصد مابقی بستگی به روحیه ایثارگری و فداکاری آتش‌نشانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مناطق حادثه‌خیز ارومیه شناسایی شده و مورد بررسی قرار گرفته است افزود:سازمان آتش نشانی با شناسایی نقاط حادثه خیز ارومیه، ایمن سازی واحدهای مسکونی و تجاری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به وجود ۶۵ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح استان عنوان کرد: این ایستگاه‌ها در قالب ۶ سازمان و ۴۰ واحد خدمات ارائه می‌دهند که ۶۷۲ نفر در این واحدها مشغول فعالیت هستند که تنها ۲۳۰ نفر آنها فقط مربوط به سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه است.

سیف‌الله مطلبی با با اینکه تعداد نیروهای آتش‌نشانی با تعداد جمعیت استان هم‌خوانی ندارد، افزود: در آزمون استخدام آتش‌نشانی که اخیرا در استان برگزار شد ۷۰ نفر دیگر جذب خواهند شد.

وی با اشاره به صدور حکم ارتقای ۳۰۰ نفر از نیروهای آتش‌نشانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همه این احکام پس از امضای استاندار در اختیار نیروها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4732238

منبع: مهر

کلیدواژه: ارومیه آتش نشانی محمد حضرت پور هفته دفاع مقدس اربعین 98 قزوین اربعین حسینی بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی

 به نقل از شهرداری قم،سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی اظهار داشت: شب گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۲۳:۲۲ آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۸ نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی