Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند یکشنبه‌شب در نشست خبری پیش از پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اظهار داشت: در مسابقه فردا مقابل ذوب آهن اصفهان به هفت یا هشت بازیکن اصلی تیم استراحت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه قصد شوخی نداریم و حتما به بازیکنان استراحت خواهیم داد، اضافه کرد: در لیگ ۳۰ هفته مسابقه داریم و باید از همه نفرات خودمان استفاده کنیم و در طول فصل به همه بازیکنان نیاز پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با اشاره به اینکه از داشته‌هایمان در هر دو جام استفاده می‌کنیم، بیان کرد: گرمای هوا در چند روز اخیر در جم بی‌سابقه بوده و بازیکنان ما واقعا خسته هستند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت نیاز به استراحت داریم، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نشست آنالیز هم از گرمای هوا گلایه داشتند. این شرایط برای تیم‌هایی که یک بازی می‌کنند و می‌روند چندان سخت نیست ولی برای ما هر روز تمرین می‌کنیم و بازی می‌کنیم سخت است.

کمالوند خواستار افزایش امکانات فوتبال در شهرستان جم شد و افزود: در صورتی که امکامات مورد نیاز برای ما در شهرستان جم فراهم شود ترجیح می‌دهیم همواره در جم باشیم و اینجا تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه در زمین شماره یک ورزشگاه تختی جم نمی‌توانیم زیاد تمرین کنیم اضافه کرد: تمرین در زمین شماره دو این ورزشگاه هم سخت است و باید از هفت خوان رد شویم تا مجوز دهند.

کد خبر 4732393

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر ذوب آهن اصفهان فراز کمالوند شهرستان جم هفته دفاع مقدس قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد