Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:24:07 GMT

جزئیات فوت ۲ نوزاد تحت حمایت بهزیستی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۷۸۸۷

جزئیات فوت ۲ نوزاد تحت حمایت بهزیستی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره فوت دو نوزاد ۳ و ۴ ماهه تحت حمایت این سازمان در شیرخوارگاه و بیمارستانی در شیراز توضیحاتی ارائه کرد. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

حبیب‌الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره فوت دو نوزاد در شیرخوارگاه حضرت ولیعصر (عج) شهر صدرای شیراز در  یکم و چهارم مهر 98  اظهار کرد: این دو نوزاد که 3 و 4 ماهه بودند چندی پیش به دلیل رها شدن در شیرخوارگاه شیراز پذیرش و نگهداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: البته یکی از نوزادن از ابتدا، بیماری با عنوان  میکروسفالی یا کوچکی مغز همراه با نارسی، مشکلات ریوی، نداشتن قدرت بلع و ابتلا به عفونت همچنین ناهنجاری‌های قلبی داشت که البته در چند نوبت توسط پزشکان متخصص مورد معاینه قرار گرفته بود.

فرید ادامه داد: نوزاد دیگری نیز  از نوزادانی بود که پدر و مادرش معتاد بوده و به همین جهت دچار هپاتیت سی، سرخچه مادرزادی، شکاف کام و عفونت ریوی شده بود و بر اساس اعلام پزشکان متخصص هر دو نوزاد، معلول و دچار عفونت بودند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از نوزادان اشاره شده که هر دو علائم بیماری داشتند یکی در شیرخوارگاه و دیگری در بیمارستان نمازی شهر شیراز فوت کرده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از نوزادان در شیرخوارگاه شیراز فوت کرده و پزشکان نیز مرگ وی را به دلیل بیماری تایید کرده‌اند اما موضوع به پزشک قانونی ارجاع شده و هنوز آنها پاسخی در این باره نداشته‌اند.

فرید خاظرنشان کرد: بنده به‌عنوان معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی پرونده این دو کودک را که بالغ بر 40 صفحه بود مطالعه کردم و  هیچ مورد مشکوکی مبنی بر سهل‌انگاری در فوت آنها دیده نشده است.

واگذاری 2 مرکز ساماندهی کودکان کار از سوی شهرداری تهران به بهزیستیواکنش بهزیستی به کلیپ‌ کودک‌آزاری در کشورهای دیگر به نام مردم ایرانقصه‌گویی رئیس سازمان بهزیستی کشور برای کودکان + فیلم

انتهای پیام/

 

R1491/P/S2,25,1417/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا امروز مقابل دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟