Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد جوانمرد با اشاره به اهمیت صید و صیادی اصولی و استفاده از ادوات صید استاندارد گفت: بدون شک رعایت اصول صیادی و ممانعت از صید غیر مجاز لازمه پایداری صید و حفظ ذخایر آبزیان برای نسل آینده است.

وی با بیان اینکه از سوی فرماندهی دریابانی استان همکاری خوبی با اداره کل شیلات هرمزگان و جامعه صیادی همواره صورت گرفته است افزود: اختصاص این شماره در همین راستا و برای گزارش تخلفات،ناامنی های دریایی،تجاوزات مرزی دریایی،تجاوز شناورهای صیادی خارجی یا استان های مجاور به آبهای استان وهرگونه صید و صیادی غیر مجاز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواند.

جوانمرد خاطر نشان شد در آینده ای نزدیک شاهد اختصاص شماره ای چهار رقمی به همین منظور خواهیم بود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان  با بیان اینکه صید و صیادی علاوه بر پیشینه مردم استان و اشتغال بخشی از فرهنگ استان هرمزگان است گفت: بدون شک حفظ این مهم نیاز به توجه همه مسئولان و مردم دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد تجاوز جامعه معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان