Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدفرید موسوی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای رحمانی شما عالی ترین مقام در بخش تولید و صنعت هستید و وزارتخانه شما مسئول بخش تولید و در نتیجه کسب و کار است؛ با اتخاذ برنامه های ناهماهنگ و جزیره ای نمی‌توان مشکلات بخش تولید را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در برنامه ششم توسعه مقرر شد دولت سیاست‌هایی را اتخاذ کند که سالانه شاهد ارتقا ۱۰ پله ای ایران در حوزه شاخص های بهبود فضای کسب و کار باشیم.

موسوی تصریح کرد: حاصل عملکرد شما و همکاران شما در دولت سقوط چهار پله‌ای ایران در شاخص‌های تسهیل فضای کسب و کار را رقم زد. امروز ایران در رتبه ۱۲۸ شاخص‌های سهولت کسب و کار قرار دارد.

نماینده مردم تهران گفت: هیئت وزیران تکالیف دستگاه‌ها برای بهبود فضای کسب و کار را مشخص کرده است. بر اساس گزارش‌های اخیر دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت مدیریت شما در انجام وظایف محوله جهت بهبود شاخص‌های کسب و کار کوتاهی کرده است، من قبول دارم که شما در شرایط نامطلوبی سکاندار وزارتخانه صنعت شدید، اما متاسفانه در همین دوران شما اقدامات اساسی برای تسهیل فضای کسب و کار انجام نداده اید.

موسوی گفت: در بخش معدن علیرغم تصریح قانون معادن مبنی بر لزوم ایجاد پنجره واحد جهت تسهیل کسب و کار هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اید، در سال ۹۷ بیش از ۴۰۰ بخشنامه در حوزه صادرات و واردات صادر شده است که موجب ایجاد مشکلات عدیده ای برای فعالان اقتصادی شده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات