Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@04:45:59 GMT

سارا خادم الشریعه در انتظار ویزای انگلیس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۴۱۸۹

سارا خادم الشریعه در انتظار ویزای انگلیس

رویداد۲۴ سارا خادم الشریعه درباره آماده نشدن ویزای خود برای شرکت در مسابقات سوئیس گفت: چهار مسابقه پشت سرهم خواهم داشت و من حدود دو ماه در ایران نخواهم بود. اولین مسابقه که باید در آن حضور داشته باشم مسابقات گرند سوئیس است که جزو قوی‌ترین مسابقاتی است که تاکنون برگزار شده و در این مسابقه تعدادی خانم شرکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:، چون این مسابقات در انگلیس برگزار می‌شود برای ویزا شنگن اقدام کردم و پاسپورت خود را به سفارت انگلیس تحویل دادم، ولی متاسفانه جواب این ویزا باید در سه هفته آماده می‌شد، ولی اکنون یک ماه و نیم می‌گذرد و من هنوز ویزای خود را دریافت نکرده ام.
این بانوی شطرنج باز ایرانی تاکید کرد: اگر ویزای من تا پنج شنبه حاضر نباشد نمی‌توانم در مسابقات گرند سوئیس که در انگلیس برگزار می‌شود شرکت کنم و شانس حضور را از دست خواهم داد. رقابت بعدی که در آن شرکت خواهم کرد رقابت‌های کارپف در فرانسه است.
خادم الشریعه گفت: مسابقاتی که به صورت آزاد برگزار می‌شود، برای تهیه بلیت و ویزا خود شطرنج بازان اقدام می‌کنند و از طرف فدراسیون تلاشی صورت نمی‌گیرد. بازیکنان اروپایی دغدغه ویزا را ندارند، ولی ما به علت مسائل سیاسی وضعمان بدتر می‌شود حتی به دلیل همین مشکلات ویزا نتوانستم در تابستان در مسابقات اروپایی شرکت کنم.
هزینه مسابقات آزاد برعهده بازیکنان است که اخیرا سارا خادم الشریعه اسپانسر جدیدی دارد و می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را جبران کند و این بانوی شطرنج باز امید دارد که این راه ادامه دار باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، سارا خادم الشریعه ، شرکت در مسابقات شطرنج سوئیس ، بانوی شطرنج باز ایرانی ، شطرنج بازان ایرانی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سارا خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایرانی شطرنج بازان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است

دولت سوئیس امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، ده‌ها کشور برای گفت‌وگوهایی که قرار است اواسط ژوئن با هدف کمک به برقراری صلح در درگیری بین مسکو و اوکراین در سوئیس برگزار شود، دعوت شدند اما «در این مرحله» روسیه دعوت ندارد.

به گزارش ایسنا، دولت سوئیس که بیش از ۱۶۰ هیئت را دعوت کرده است، گفت همیشه برای دعوت از روسیه آماده بوده است، با این حال، مسکو بارها تاکید کرده است که علاقه‌ای به شرکت در مذاکرات اولیه ندارد. روسیه اما این اجلاسی که بدون حضور آن برنامه‌ریزی شده، محکوم کرد.

دولت سوئیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سوئیس متقاعد شده است که روسیه باید در این روند مشارکت داشته باشد. روند صلح بدون روسیه ممکن نیست.»

دولت اوکراین به نوبه خود سودمندی مشارکت روسیه در مذاکراتی را که قرار است از ۱۵ تا ۱۶ ژوئن در نزدیکی شهر لوسرن سوئیس برگزار شود، زیر سوال برده است.

دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین پیشتر در مصاحبه‌ای با مجله فارن پالسی گفت: «می‌دانیم که اگر نتوانید اطمینان حاصل کنید که روسیه با حسن نیت عمل می‌کند، وجود روسیه در میز مذاکره منطقی نیست.» کولبا گفت اعمال فشار بر روسیه در میدان نبرد و گرد هم آوردن کشورهایی که «اصول مشترک» دارند، باید به تمایل بیشتر مسکو برای مشارکت در گفت‌وگو کمک کند.

مقامات روسی به تصویب تحریم‌های کرملین از طرف اتحادیه اروپا و تایید از سوی سوئیس اشاره و استدلال می‌کنند که اقدام این کشور به‌عنوان یک واسطه بی‌طرف فاقد اعتبار است. سوئیس در ژانویه اعلام کرد به درخواست رئیس‌جمهور اوکراین میزبان این نشست خواهد بود.

دولت سوئیس گفت مذاکرات بر اساس «فرمول صلح زلنسکی» و سایر پیشنهادات صلح مبتنی بر منشور ملل متحد و اصول کلیدی حقوق بین‌الملل استوار است. سوئیس گفت هیأت‌های دعوت‌شده شامل اعضای گروه ۷، گروه ۲۰، گروه‌ بریکس، اتحادیه اروپا، سازمان‌های بین‌المللی و دو نماینده مذهبی هستند.

هدف از این گفت‌وگوها ایجاد چارچوبی برای صلح پایدار و نقشه‌راه برای مشارکت روسیه در این روند اعلام شده است. دولت سوئیس گفت: «هدف اصلی این اجلاس الهام بخشیدن به یک روند صلح در آینده است.»

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا