Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:53:15 GMT

یک آرایشگاه زنانه در یاسوج پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۵۵۴۱

یک آرایشگاه زنانه در یاسوج پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید توانا در جمع خبرنگاران افزود: بازرسان نظارت درمان دانشگاه علوم پزشکی با همکاری تعزیرات حکومتی استان با در دست داشتن حکم قضایی، یک آرایشگاه  را به اتهام دخالت در امر پزشکی در حوزه زیبایی پوست و مو  پلمپ کردند.

وی بیان داشت: در این سالن زیبایی کارهایی از جمله پارافین درمانی، حلزون تراپی و پاکسازی عمیق پوست انجام می‌شد که همگی مصداق دخالت نابجا در امور تخصصی پزشکی است و در راستای حفظ سلامت مردم،  آرایشگاهها و سالنهای زیبایی نمی توانند خدمات تخصصی پوست و مو را که امری پزشکی است در این مراکز ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانا تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت افراد جامعه برخورد با افراد و مراکز غیرمجاز درمانی-زیبایی به جد در دستور کار بوده زیرا معتقدیم این مراکز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه دکتر توانا تصریح کرد: گزارشهای واصله به مجموعه معاونت درمان حاکی از دخالت‌های نابجا در امور پزشکی و مسائل تخصصی پوست و مو در برخی از مراکز دارد که برای جلوگیری از آسیب‌های جبران ناپذیر به سلامت خود به مردم استان توصیه می‌شود از مراجعه به مراکز و افراد فاقد صلاحیت تخصصی پوست خودداری کنند.

کد خبر 4733113

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج پلمب واحد صنفی کهگیلویه و بویراحمد هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید ممبینی گفت: بیش از ۷۰ هزار راس دام سبک دام در ۶۵ واحد اپیدمیولوژیک زیر پوشش رایگان واکسیناسیون قرار می‌گیرند.


وی بیماری آبله را یک بیماری عفونی ویروسی و بسیار واگیردار در دام‌ها به ویژه گوسفند و بز دانست و افزود: مهم‌ترین نشانه‌های بروز این بیماری ایجاد برجستگی‌های ریز و تاول‌ها و ضایعات روی پوست قسمت‌های فاقد پشم بدن دام است که سبب ایجاد مشکلاتی نظیر آسیب پوست، عفونت‌های ثانویه و تلفات دام می‌شود.


ممبینی واکسیناسیون را یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با واکسیناسیون می‌توان از ابتلای دام‌ها به بیماری‌های مختلف دامی جلوگیری کرد که این امر نقش بسیار مهمی در حفظ بهداشت و سلامت دام دارد که در نتیجه نقش موثری در حفظ سلامت عمومی ایفا می‌کند.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست