Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قطع برق که باعث شد بازی ناتمام بماند کاپیتان های دو تیم با سعید فتاحی و مسئولین برگزاری بازی در کرج جلسه برگزار کردند. *تماشاگران که از وضعیت بوجود آمده ناراضی بودند علیه مسئولان هیئت فوتبال کرج شعار دادند. *سرمربی تیم استقلال با قطع برق بر روی زمین نشست و شروع به اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تعدادی از افرادی که کنار زمین بودند به سرعت خود را به بازیکنان رسانده تا با آنها عکس یادگاری بگیرند. *سعید فتاحی مرتب با مسئولین هیئت فوتبال استان البرز صحبت می کرد تا هر چه سریع تر مشکل قطع برق را رفع کنند. *بازیکنان دو تیم در تاریکی در حال گرم کردن بودند تا با وصل شدن برق، بدنهایشان سرد نشود. *استراماچونی که از این وضعیت ناراضی بود مرتب با فریادهایش از مسئولان می خواست این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنند. *هواداران استقلال در تاریکی بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند. *محمد نصرتی از این فرصت استفاده کرده و بازیکنانش را در گوشه ای جمع کرد و نکات فنی را به آنها یادآوری می کرد. *تیم داوری دقایقی با فتاحی و رئیس هیئت فوتبال استان البرز جلسه برگزار کردند. کد خبر 4733392

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید فتاحی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال گل ریحان البرز تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمانی آسیا آندره استراماچونی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جام حذفی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند