Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیار رستم زاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام ورزشی در قالب کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی با شعار مهر بانشاط به مدارس سراسر استان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: این تجهیزات شامل اقلام ورزشی از جمله پک کامل رشته والیبال، دروازه ، تور و انواع توپ های ورزشی ، میز ، توپ و راکت تنیس روی میز ، وسایل ایمنی، مایع دستشوی و اقلام ضروری بهداشتی مدارس استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: این کاروان همه ساله مهرماه و در روزهای نخست بازگشایی مدارس به مناطق مختلف استان اعزام تا وسایل ورزشی مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تامین شود.

رستم زاد با بیان اینکه اولویت توزیع این وسایل مدارس مناطق روستایی و کم برخوردار است، گفت: توزیع این اقلام با رعایت عدالت و با هدف رفاه حال دانش آموزان ، ایجاد روحیه نشاط و خدمات رسانی هرچه گسترده تر به این افراد انجام می شود.

۹۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز ایلامی سال تحصیلی جاری به تحصیل اشتغال دارند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام آموزش و پرورش ورزشی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد