Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حسین همتی رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: «سالار آقاپور» فوتسالیست جوان ارومیه‌ای به هفتمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

همتی  افزود: در این مرحله از اردو ۱۸ بازیکن تمرین‌های خود را از شنبه هفته آینده /۱۳ مهر ماه جاری/ به مدت چهار روز زیر نظر سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال کشور برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  بیان کرد: سعید مومنی، سالار آقاپور، علیرضا عسگری، سعیداحمد عباسی، حمید احمدی، محسن منتظم، رحمان سارانی، باقر محمدی، قدرت بهادری، بهزاد عظیمی، فرهاد ابراهیمی، طا‌ها نعمتیان، مهدی کریمی، علیرضا جوان، مهدی فتحی، علی‌اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور و مهرداد قنبرزاده ۱۸ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

او ادامه داد: آقاپور عنوان دار آقای گل مسابقات فوتسال ۲۰۱۹ زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی تبریز، طی چند روز گذشته در کتابچه دیجیتالی که از سوی کنفدراسیون آسیا منتشر شد در بین ستارگان تیم منتخب قاره کهن قرار گرفت.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: کنفدارسیون فوتبال آسیا در بخش انتخاب ستارگان این کتابچه دیجیتالی، نام سالار آقاپور را که در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا موفق به ثمر رساندن هشت گل، عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کرده بود، در تیم رویایی آسیا قرار داد.

همتی با اشاره به اینکه «بلال اسماعیلی» دیگر ملی‌پوش ارومیه‌ای حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بود، ادامه داد: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردو‌های تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه و مسابقات المپیک جوانان و مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و در لیست اصلی حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفتند.

او  با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شده و پنج گل به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

  فوتسالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی