Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: پیرو ابلاغ دوره آموزشی «مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری» توسط وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تاریخ ۲۳ تیر ماه سال جاری و پس از برگزاری جلسات مختلف کارشناسی دفتر مطالعات آموزش گردشگری با نمایندگان کلیه ذینفعان دوره مذکور اعم از تشکل‌های گردشگری مربوطه، موسسات و مدرسان آموزشی دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری و ناشرین شاخص در حوزه گردشگری و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات ایشان در تعیین منابع درسی دوره یادشده، مقرر گردید تا با توجه به اهمیت ساماندهی و ارتقای سطح کیفی نیروی انسانی در مدیریت تاسیسات گردشگری، این دوره نیز همانند دوره‌های آموزشی راهنمایان گردشگری و مدیریت فنی بند (ب) به آزمون جامع افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بر همین اساس منابع درسی و عناوین دروسی که در آزمون جامع مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت شامل ۹ درس از مجموع ۱۷ درس دوره، به کلیه ادارات کل استانی وزارتخانه متبوع در تاریخ سی ام شهریور ۹۸ ابلاغ شد.

مدیرکل آموزش و مطالعات گردشگری یادآور شد: بخشی از دروس دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری عبارتند از "آشنایی با انواع تاسیسات گردشگری"، "شناخت صنعت گردشگری"، "مدیریت و سرپرستی در تاسیسات گردشگری"، "آشنایی با اصول و ابزارهای بازاریابی و تبلیغات"، "مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش"، "مدیریت و نظارت بر بخش خانه‌داری"، "مدیریت و نظارت بر بخش پذیرایی (غذا و نوشابه)"، "مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری"، "مدیریت و نظارت بر بخش تفریحی و سرگرمی"، "آشنایی مقدماتی با زبان گردشگری"، "آشنایی مقدماتی با زبان گردشگری"، "ایمنی، بهداشت و پیشگیری حوادث" و"مهارت های فردی و ارتباطی".

شفیعی بیان کرد: دفتر مطالعات آموزش گردشگری همچنین بنا دارد تا در ادامه روند بررسی محتوای آموزشی دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری نسبت به بررسی و بازنگری منابع درسی سایر دوره‌هایی که در آزمون جامع مورد ارزیابی قرار میگیرند نیز بپردازد که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 4733835 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری کارگاه آموزشی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کتاب و کتابخوانی هفته دفاع مقدس معرفی کتاب گردشگری دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازار نشر ادبیات ترجمه ادبیات دفاع مقدس ادبیات جهان دفاع مقدس رونمایی کتاب میراث فرهنگی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد