Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو می‌خواهد علاوه بر دنیای فوتبال، در دنیای تجارت نیز جزو بهترین ها باشد.

طرفداری- کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله پرتغالیِ یوونتوس همچنان از نظر بدنی و ذهنی بسیار آماده است و امشب در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، برابر بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت. وب سایت SPORTBible مصاحبه‌ای با این فوق‌ستاره دنیای فوتبال ترتیب داده است که رونالدو در آن از دوران پس از فوتبالش نیز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز عاشق فوتبال هستم. عاشق سرگرم کردن هواداران و دوست‌داران کریستیانو رونالدو هستم. سن مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد ذهنیت است. طی پنج سال گذشته، از فعالیت های غیرفوتبالی هم لذت بردم. چه کسی می داند طی یکی دو سال آینده چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در خصوص مقایسه شدن با ستارگان دنیای ورزش چون لبرون جیمز، راجر فدرر در فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی گفت: 

من نمی‌خواهم از کسی تقلید کنم چون هر کس باید خودش باشد اما در عین حال، می‌توان از الگوهای خوب ورزشی، جزییاتی را آموخت .بهترین ورزشکاران در تمام رشته‌ها و نه فقط فوتبال، اخلاق کاری مشابهی دارند. حتی مدیران شرکت‌های بزرگ نیز همیشه باانگیزه‌اند و برای دستیابی به اهداف خوب، سخت تلاش می‌کنند.

تحت فشار بودن، چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. همه تحت فشارهای خاصی هستند. شما تحت فشار هستید تا مصاحبه خوبی با کریستیانو انجام دهید. در دنیای فوتبال، من کنترل بیشتری روی کارها دارم اما در تجارت، کار سخت‌تر است چون تجارت فقط به خودتان بستگی ندارد. با این حال، من تیم تجاری خوبی دارم.

رونالدو در رابطه با سال‌ها بهترین بودن در دنیای فوتبال و انگیزه اش افزود: 

برای دستیابی به دستاوردهای فوتبالی، سال‌ها سخت تلاش کرده‌ام. برای چیزهایی که در فوتبال به دست آورده‌ام، اشتیاق و فداکاری بالایی در کار داشته‌ام. در خارج از فوتبال و در دنیای تجارت، من هنوز جزو بهترین ها نیستم اما من رقابت را دوست دارم و دوست ندارم فرد شماره دو یا سه باشم. من همیشه می‌خواهم نفر اول باشم و قطعا این را انجام خواهم داد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس

تصویری جالب از ساخت مجسمه کریستیانو رونالدو منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایپنا، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد