Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا با ضریب بسیار بالایی در نیوکمپ موفق است.

طرفداری - بارسلونا در نیوکمپ در لیگ قهرمانان اروپا بسیار به ندرت به حریفش باج می‌دهد.

به گزارش موندو دپورتیوو، فرداشب بارسا اولین بازی خانگی‌اش را در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر برگزار می‌کند. هواداران بارسا در آخرین باری که تیمشان را در این تورنمنت از نزدیک تماشا کردند، یک پای خود را در فینال مادرید می‌دیدند اما معجزه آنفیلد مانع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار ضعیف بارسا در بازی‌های خارج از خانه جای دفاع ندارد اما از آن سو باید به عملکرد حیرت انگیز کاتالان‌ها در بازی‌های خانگی اروپایی نیز اشاره کرد.

به گواه آمار، بارسا از زمانی که با هدایت پپ گواردیولا در اکتبر سال 2009 به روبین کازان باخت و تک گلش را زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساند، تا امروز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ نباخته است. می‌توان گفت دقیقا یک دهه از آن باخت می‌گذرد. در 28 بازی خانگی بعدی، آمار 25 برد و 3 تساوی را نشان می‌دهد. تنها میلان (2-2 در فصل 2011/12)، بنفیکا (0-0 در فصل 2012/13) و تاتنهام (1-1 در فصل 2018/19) توانستند با حداقل امتیاز نیوکمپ را ترک کنند. گرچه در دو مورد آخر، صعود بارسا به مرحله حذفی قطعی شده بود.

بارسا که سیزده سال متوالی است مرحله گروهی را به عنوان صدرنشین به پایان می‌برد، با احتساب مراحل حذفی نیز سال‌ها است با شکست خانگی بیگانه بوده است. اگر یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی را هم در آمار بیاوریم، آخرین باری که نیوکمپ شاهد شکست بارسا بود به نیمه نهایی فصل 2013/14 برمی‌گردد که بایرن یوپ هاینکس توانست میزبانش را با 3 گل مغلوب کند. از آن پس تاکنون بارسا در 32 بازی خانگی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده که در تاریخ این تورنمنت نظیر ندارد. پیشتر بایرن مونیخ با سپری کردن 29 بازی بدون باخت خانگی رکوددار بود. 

نتیجه اینکه اینتر کار بسیار سختی در نیوکمپ خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2010/11،‌ بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در مادرید با برد 2-0 بارسلونا خاتمه یافته بود، این دیدار با گل های پدرو و مارسلو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا در مجموع با نتیجه 3-1 راهی فینال ومبلی شوند.

دانلود (25MB)

دیگر خبرها

  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی + طرز تهیه
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند