Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:10:32 GMT

هفته فرهنگی استانبول در ایران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۵۳۴

هفته فرهنگی استانبول در ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیهان مهر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:  در جلسه پیش از ظهر ۸ مهر ۹۸ با معاونت محترم توریسم شهرداری استانبول برای برگزاری هفته های فرهنگی استانبول در ایران و هفته های فرهنگی شهرهای کشورمان  در شهر استانبول توافقات کلی صورت یافت .

مدیر شرکت توسعه گردشگری آراد و مسئول دفتر بازاریابی ایران و ترکیه اضافه کرد: در همین جلسه پکیج های مسافرتی گردشگران ترکیه به جمهوری اسلامی ایران  توسط معاونت تورسیم شهرداری استانبول رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جلسه پیش از ظهر ۸ مهر ۹۸ با معاونت توریسم شهرداری استانبول برای برگزاری هفته های فرهنگی استانبول در ایران و هفته های فرهنگی شهرهای کشورمان  در شهر استانبول توافقات کلی صورت یافت .

کیهان مهر در پایان از حمایتهای وزارت امور خارجه و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و استقبال گرم معاونت توریسم شهرداری استانبول قدردانی نمود .

بر اساس این گزارش، اِمره دون دار، معاونت توریسم شهرداری استانبول نیز ضمن ابراز خرسندی از این  جلسه بر افزایش همکاری های فرهنگی  و توریسم  دو طرف تاکید داشته و اضافه کرد: که این معاونت بر اساس سیاست های آقای اَکَرَم امام  اوقلو، شهردار استانبول  تاسیس شده و مهم ترین هدف این معاونت معرفی فرهنگی استانبول به کشورهای  مختلف با الویت  کشورهای همسایه است.

کد خبر 4734191

منبع: مهر

کلیدواژه: استانبول گردشگری هفته فرهنگی هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران

روز جهانی نجوم و هفته جهانی نجوم در از سال ۱۹۷۳ (۱۳۵۲) با هدف ترویج علم و آشنایی عموم مردم با علم نجوم و تبادل نظر با فعالان جامعه نجوم در دنیا برگزار می‌شود. این روز جهانی هرساله، در یکی از روزهای تعطیل آخر هفته بین ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) تا ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) که ماه در وضعیت تربیع (شب هفتم) قرار دارد، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، هفته نجوم امسال در ایران از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. انجمن نجوم ایران، روز ۲۸ اردیبهشت را که مقارن با شب ۹ ماه قمری است، به عنوان اصلی روز نجوم انتخاب کرده و آن را «نجوم ایران، همبستگی و تعامل» نامیده است.

عناوین روزهای این هفته جهانی به این شرح است:

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت: نجوم راهنمای زندگی

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت: نجوم، گرامی‌داشت زمین و حفظ آسمان تاریک

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت: نجوم و هوش مصنوعی

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت: نجوم، علوم شهروندی و نقش شهروندان دانشمند

جمعه ۲۸ اردیبهشت: نجوم و دانشمندان ایرانی (به مناسبت بزرگداشت خیام)

شنبه ۲۹ اردیبهشت: نجوم فراتر از مرزها

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت: نجوم ایران، همبستگی و تعامل

برای کسب اطلاع از برنامه‌های نجومی در شهر یا محل سکونت خود می‌توانید به روابط‌عمومی انجمن نجوم ایران مراجعه کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900197 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان