Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:28:44 GMT

«من ایرانی‌ام» به فیلمبرداری رسید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۹۴۱۷

مستند انیمیشن «من ایرانی‌ام» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد، وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علیرضا کاویان‌راد درباره‌ی موضوع این فیلم که با تکنیک دیجیتال پینتینگ ساخته می‌شود، گفت: من به عنوان یک ایرانی ممکن است در هر جایی زندگی کنم و هر زبان و فرهنگی داشته باشم، اما در نهایت یک ایرانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مستند انیمیشن «من ایرانی‌ام» به این موضوع می‌پردازیم که ما متشکل از فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و جغرافیاهای مختلف اما زیر یک پرچم هستیم.

وی با بیان این که استوری‌بُرد این فیلم آماده شده است، اظهار کرد:در این پروژه موسیقی جلوتر از تصویر حرکت می‌کند، به همین دلیل ساخت آن زودتر آغاز شد؛ با این توضیح که بخش‌هایی از قطعات استادان موسیقی نواحی سراسر ایران، موسیقی این فیلم را تشکیل می‌دهد.

این انیماتور در ادامه، با اشاره به سابقه کاری خود عنوان کرد: بیش از دو هزار دقیقه انیمیشن برای تلویزیون تولید کرده‌ام اما این آثار نسبت به «من ایرانی‌ام» داستان‌های متفاوتی داشته‌اند. سرعت و جدول تولیدشان هم بسیار متفاوت بوده است.

وی افزود: من همواره در ساخت آثار کوتاه، تجربه‌گرا هستم و هیچ‌کدام از آثار کوتاه من شبیه دیگری نیستند. «من ایرانی‌ام» اثری به شدت تجربی است و همین تجربه کردن برای من جذابیت بسیاری دارد.

کاویان‌راد درباره‌ی عوامل تولید «من ایرانی‌ام» که قرار است تا پایان سال آماده نمایش شود نیز گفت: کارگردان و تهیه‌کننده اثر خودم هستم. حانیه اردستانی، شهره حاجی‌پور و فاطمه عباسی کاراکترها را طراحی کرده‌اند و بهروز شهامت امور مربوط به موسیقی و صدا را انجام می‌دهد.

این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودزاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی بوده و سوالات نیز هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

محمودزاده تصریح کرد: سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی در پایه نهم هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند.

کد خبر 6094363

دیگر خبرها

  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت