Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@04:39:02 GMT

تقدیر سردار اشتری از مسن ترین سرباز ناجا

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۹۵۶۲

به گزارش صدای ایران از تسینم، سرهنگ کریم نوری با اشاره به تجلیل فرمانده ناجا از مسن‌ترین سرباز نیروی انتظامی اظهار کرد: سردار حسین اشتری با ارسال لوح از استوار دوم وظیفه "ایرج ناصری" به عنوان سرباز ساعی ناجا در سال جاری تقدیر کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: استوار دوم وظیفه "ایرج ناصری" به‌عنوان مسن‌ترین سرباز ناجا مطرح و در فرماندهی انتظامی شهرستان "نمین" در حال گذران دوران خدمت مقدس سربازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در متن لوح تقدیر اهدایی چنین آمده است: همکار گرامی؛ سرکار استوار دوم وظیفه ایرج ناصری گلللو؛ خدمت سربازی افتخاری است برای جوانان غیور و متدین ایران اسلامی که همواره با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و انقلابی در راه دفاع از استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می‌کنند.

اکنون که با لطف الهی و تلاش مستمر در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرباز ساعی سال 1398 ناجا انتخاب شده‌اید ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از تلاشهای جنابعالی امیدوارم در سالی که به نام "سال رونق تولید" مزین شده است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و در ظل توجهات امام عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره موفق وسربلند باشید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ناجا صدای ایران کریم نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • ایران قدرت فرماندهی خود را در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشت
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود