Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: روزهای سخت من آغاز شده و تلاش می‌کنم تا به هدف‌هایم برسم. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سجاد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی استقلال برابر گل ریحان البرز گفت: این اولین برد ما در فصل جاری بود و قطعا این برد به ما کمک خواهد کرد تا در مسیر خوبی جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما قهرمانی در جام حذفی است، ضمن اینکه قهرمانی در لیگ برتر هم جزو هدف‌های مهم ما است. مهم این است که بتوانیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و خیلی زود خودمان را جمع مدعیان قهرمانی برسیم.

وی در ارتباط با اولین گل رسمی‌اش با پیراهن استقلال عنوان کرد: خوشحالم که اولین گلم را با پیراهن استقلال زدم ولی این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود و فقط ضربه آخر را من زدم. این گل را هم به کادر فنی و هم‌بازی‌هایم تقدیم می‌کنم.

آقایی که مدتی پیش بحث کنار گذاشتنش توسط استراماچونی مطرح شد، در این ارتباط خاطرنشان کرد: مسئله خاصی پیش نیامده بود، سرمربی تیم می‌خواست به من شوک بدهد و اتفاقا عقیده من این است که استراماچونی کارش را خیلی خوب بلد است. یک مربی حرفه‌ای به‌ خوبی می‌داند چه زمانی بازیکنش را تشویق کند و چه زمانی شوک بدهد.

مهاجم استقلال در خصوص هدف‌هایش در این تیم گفت: روزهای سخت من تازه شروع شده و باید خیلی سخت تلاش کنم تا به هدف‌هایی که دارم برسم. دوست دارم هر وقت به میدان رفتم برای استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشم و طوری کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

وی درباره بازی روز جمعه استقلال برابر گل‌گهر سیرجان تاکید کرد: تا الان بردی در لیگ برتر به دست نیاوردیم و نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی خانگی داریم. امیدوارم این بازی را ببریم. نیاز به چند برد پیاپی داریم تا خودمان را به جمع تیم‌های بالای جدول برسانیم.

آقایی در پاسخ به این پرسش که در بین فوتبالیست‌های مطرح دنیا کدام بازیکن الگویش است، گفت: الگوی من رونالدو است و سبک بازی این بازیکن را دوست دارم.

غلامپور: برای شادی گل، دایی قوی‌تر از استراماچونی است!/ جواب انتقاد هر کسی را نمی‌دهم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»

از سوی انجمن نجوم ایران عناوین اصلی و روزهای هفته نجوم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، روز و هفته جهانی نجوم از سال ۱۹۷۳ میلادی با هدف ترویج علم و آشنایی عموم مردم با علم نجوم و تبادل نظر با فعالان جامعه نجوم در دنیا برگزار می‌شود. این روز جهانی هرساله، در یکی از روزهای تعطیل آخر هفته بین ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) تا ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) که ماه در وضعیت تربیع (شب هفتم) قرار دارد، انتخاب می‌شود.

در این روز و هفته جهانی کشورها تلاش می‌کنند تا با برگزاری رویدادهای نجومی این علم را به مردم معرفی کنند.

در سال جاری هفته نجوم در ایران از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و از سوی انجمن نجوم ایران عنوان اصلی روز نجوم «نجوم ایران، همبستگی و تعامل» نامگذاری شده است. 

عناوین روزهای این هفته جهانی به این شرح است:

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت: نجوم راهنمای زندگی
سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت: نجوم، گرامیداشت زمین و حفظ آسمان تاریک
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت: نجوم و هوش مصنوعی
پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت: نجوم، علوم شهروندی و نقش دانشوندان (شهروند دانشمند)
جمعه ۲۸ اردیبهشت: نجوم و دانشمندان ایرانی(به مناسبت بزرگداشت خیام)
شنبه ۲۹ اردیبهشت: نجوم فراتر از مرزها
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت: نجوم ایران، همبستگی و تعامل

به گزارش ایسنا، از امروز شنبه ۸ اردیبهشت، ثبت‌نام گروه‌های نجومی در هفته و روز نجوم ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/RIYIcSm نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟