Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خدارحم رشیدی عضو محترم شورای اسلامی شهر ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برایارج نهادن به مقام آتش نشانان مراسمی با حضور مردم و مسئولان در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار و از آتش نشانان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

او افزود: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و شهردار از همان ابتدا تاکنون همواره تجهیز و بروزرسانی آتش نشانی شهر بود که خوشبختانه حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی بیان داشت: در تلاشیم ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی واقع در انتهای خیابان امام (ره) را در فرصت مناسب راه اندازی نمائیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ایذه گفت: با تقویت فعالیت‌ها و بنیه‌ی فرهنگی میبایست در کنار نقد و انتقاد، سیاست تشویق و تجلیل را نیز در امورات خود قرار دهیم و قدر نیرو‌های فداکار و زحمت کش را بدانیم که بدون شک کارآمد و مفید خواهد بود.

اسماعیل وندی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه نیز بیان داشت: از مهر ماه پارسال تا کنون حدود ۶۴۲ مورد عملیات شامل آتش سوزی منزل، خودرو، زمین‌های کشاورزی انجام شد.

او ادامه داد: در تلاشیم واحد پیشگیری از حوادث را با هدف شناسایی نقاط بحران زا و خطرناک را راه اندازی نمائیم.

در پایان این برنامه  که با حضور دارات گاز، هلال احمر، آتش نشانی سوسن و دهدز، اداره آب و فاضلاب شهری برگزار پس از تجلیل از آتش نشانان و اهداء لوح سپاس به اجرای مانور پرداخته شد.

انتهای پیام/م

برپایی مراسم تقدیر از آتش نشانان در ایذه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: این حادثه روز گذشته در این روستا به وقوع پیوست. 

سرهنگ گوروئی افزود: در این نزاع عمومی یک نفر جان خود را از دست داد. 

وی ادامه داد:با حضور ماموران پلیس این نزاع به پایان رسید. 

فرمانده انتظامی ایذه اظهار کرد:در پی وقوع این نزاع ۹ نفر از عوامل اصلی درگیری توسط پلیس دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day