Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «سارا بهمن یار» بانوی خوش آتیه کاراته گیلان در رتبه نهم رده بندی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفت. پنج نفر برتر رنکینگ المپیکی به صورت مستقیم در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور خواهند داشت.

گفتنی است در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته پس از برگزاری شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان و دو مرحله لیگ‌های جهانی ژاپن و شیلی، رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی منتشر شد که براساس آن سارا بهمن یار پس از کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی توکیوی ژاپن با ۵ پله صعود رتبه خود را تک رقمی کرد و در جای نهم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا بهمن یار کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان در رنکینگ المپیکی وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن منهای ۵۰ و منهای ۵۵ کیلوگرم است، با ۳۲۶۲ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

همچنین در رنکینگ جهانی وزن ۵۰- کیلوگرم وی در رده چهاردهم جای دارد و طراوت خاکسار دیگر کاراته کای تیم ملی هم وزن المپیکی بهمن یار نیز با طلایی که در رقابت های قهرمانی آسیا به دست آورد در رده هفتم المپیکی این وزن قرار دارد.

گفتنی است در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی که پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا و دو مرحله لیگ جهانی کاراته وان منتشر شد هفت کاراته کای ایرانی در میان ۱۰ نفر برتر جهان قرار گرفتند.

کد خبر 4734598

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته مقدماتی المپیک توکیو 2020 سارا بهمن یار هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟

جدای از مصاف مهم محسن‌نژاد - ده‌بزرگی و گرایی – اسماعیلی که قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست اتفاق بیفتد، تعداد دیگری از مدعیان کشتی فرنگی نیز به این رقابت اعزام خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص دو وزن 60 و 67 کیلوگرم که دو مدعی اصلی هر دو وزن قرار است در تورنمنت مجارستان با هم برای رسیدن به دوبنده وزن المپیکی تیم ملی رقابت کنند، نفرات دیگری نیز با دو هدف عازم این جام خواهند شد.

تعدادی از نفرات برتر جام تختی و مدعیان اوزان غیر المپیکی با هدف انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی به بوداپست اعزام می‌شوند.

چراکه باتوجه به تعداد زیادی از مدعیان اوزان غیرالمپیکی که نتوانستند در وزن المپیکی به عضویت تیم ملی کشورشان درآیند و همچنین آن دسته از مدعیانی که درنهایت سهمیه المپیک را نمی‌گیرند، خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کنند و این رقابت‌ها قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد باتوجه به تفاوت سطح پویا دادمرز با سایر رقبای سبک وزن داخلی، او حضورش در آلبانی – درصورت صدور ویزا برای تیم ایران- قطعی کرده باشد اما در سه وزن دیگر هنوز ملی‌پوشان مشخص نشده‌اند.

در 63 کیلوگرم احتمالا رقابت دیگری بین ایمان محمدی و میثم دلخانی با اعزام به تورنمنت‌های خارجی به جریان بیفتد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در 72 و 82 کیلوگرم هم باتوجه به رضایت‌بخش نبودن عمکرد نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، رقابت همچنان بین مدعیان در جریان است، خصوصا در 82 کیلوگرم که به محمدعلی گرایی هم اجازه ورود به چرخه این وزن داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟